Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 7 åringen min ska få seg mobitelefon, slik at jeg kan få tak i henne, og hun kan få tak i meg. Er det noen spesielt mobi som er godt egnet for sånne små? Er det noe spesielt abonemang som er lurt? Har netcom vi da. Anonym poster: 667c0f48d59ca59688ad886cd8daeee4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #2 Skrevet 2. mars 2013 Vet ikke om det er noe mobil som er direkte egnet. Vi har netcom kontant kort. Og vi har netcom familie (eller hva det nå heter) Så vi ringer gratis til hverandre, og ikke avhening av at det er penger på kortet. Anonym poster: 5818bb18265c32376a8aaa2eb794625b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 En 7 åring trenger ikke mobil. Kjøp en billig en med kontaktkort og ha hjemme som en erstatning for fasttelefon. Anonym poster: e3f00c96ca77bd3997a221db24b45d16
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Min 7 åring fikk i fjord sommer en eldgammel mobil jeg hadde. Det er ikke ofte denne er i bruk egentlig. Tlf blir ladet og ligger der til den må lades igjen. Begynner å bli dårlig nå ser jeg, men sen er steingammel. Vurderer å gi han min IPhone 4 når jeg om ikke så lenge bytter tlf. Bedre at jeg kjøper ny tlf og han arver den gamle enn at han få en ny. Han behersker Iphonen utmerket. Barna lærer seg fort hvordan ting virker. Anonym poster: ab63c4f96c4c3eb2501528b5bc39df60
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 En 7 åring trenger ikke mobil. Kjøp en billig en med kontaktkort og ha hjemme som en erstatning for fasttelefon. Anonym poster: e3f00c96ca77bd3997a221db24b45d16 Hjelpes; hva vet du om denne 7 åringen trenger mobil? Må være kjedelig være så enkel i hodet sitt. Anonym poster: c7bd806ee16de7714d83c6c7f262fcf5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 En 7 åring trenger ikke mobil. Kjøp en billig en med kontaktkort og ha hjemme som en erstatning for fasttelefon. Anonym poster: e3f00c96ca77bd3997a221db24b45d16 Hjelpes; hva vet du om denne 7 åringen trenger mobil? Må være kjedelig være så enkel i hodet sitt. Anonym poster: c7bd806ee16de7714d83c6c7f262fcf5 Typisk her inne må bedømme andres holdninger til mobil. Kva har vi med om dei vil gi sitt barn mobil ? Anonym poster: 8e7b4f25646457b3b1027a0f6b5e1ec3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 min sønn har iphone med ring kontant. Den er veldig lett å forstå og lære seg. Men billigste nye koster 2800 på apple store. Billigere brukt på finn da. Datteren min har ipod touch, og med den kan hun ringe (facetime) og sende sms (imessage) til andre med iphoneså lenge hun har tilgang på wi fi. En iphone er jo mer enn en telefon, det er også en liten datamaskin med mange fine spill, og internett. Men det funker veldig bra her i huset.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Mine barn arver min og mannens avlagte, de har enda ikke fått helt ny mobil (de er nå 9 og 11 år gamle). Jeg og mannen kjøper gjerne ny sånn ca annenhvert år og da arver de de gamle. Begge guttene mine har kontantkort, nå har de hver sin experia-telefon og den er sperret for internettbruk annet en på trådløsnettet (de kan ikke bruke mobilnett på den). Vi har fri familie så vi kan ringe hverandre selv om de ikke har penger på kortet. Synes det er greit at de har touch-telefon som kan gå på nettet siden de har en de apper og spill, og ikke minst spotify på den. Anonym poster: cdb2deab3bab483f3ddc60f79c312e06
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Mener det finnes en telefon som heter Doro som en bare kan ringe med. Hvis du tenker en touch telefon de også kan spille med ville jeg kjøpt en brukt iphone. Enkleste touch telefon som finnes med god kvalitet. Ellers er det vel bare å gå i butikken ogsspørre etter en helt enkel mobil til en 7 åring.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 Min har fått en gammel iPhone med netcom kontantkort. Han får ikke ta denmed ut av huset enda og fungerer som en "hjemmetelefon". Brukes stort sett til surfing på youtube Anonym poster: 2e9cda156e48df9242697b4ea37343ef
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Vi kjøper dem helt enkle mobiler, det er bare for å få tak i dem. Behovet er der, selv om noen andre foreldre mener barna ikke trenger mobil. Erfaring fra første viste at mobilen ble minimalt brukt, men det er greit å stikke den i lomma deres før de går avgårde slik at de kan etterlyses ved behov.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Min har fått en gammel iPhone med netcom kontantkort. Han får ikke ta denmed ut av huset enda og fungerer som en "hjemmetelefon". Brukes stort sett til surfing på youtube Anonym poster: 2e9cda156e48df9242697b4ea37343ef Er han gammel nok til å surfe på YouTube er han også gammel nok til å få tlf med ut;-) YouTube består av mye et barn ikke bør komme over. Anonym poster: c7bd806ee16de7714d83c6c7f262fcf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå