Gå til innhold

Jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut i går at jeg er gravid i 6 måned :-o

Jeg har hatt regelmessig mens og ingen plager. Jeg er helt sjokkert nå.jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid. Jeg var litt kvalm for 4 måneder siden, men jeg trodde jeg bare hadde omgangssyken. Jeg har lagt på meg litt de siste to månedene og siste uken begynte jeg å tenkte at jeg kunne være gravid. Har gått på p pillen og.

Er det flere som har opplevd noe liknende? Jeg visste ikke at dette gikk Ann enn gang

Anonym poster: 5f5dd39722b4de223bb9b4458ee9b023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, veninna mi opplevde det samme. Hadde absolutt ingen symptomer hun la merke til hvertfall før hun kjente at babyen sparket. Alt gikk helt fint da :)

Anonym poster: 2d285d3a6847a955038b922b2dacd57b

Skrevet

Grattis :)

Anonym poster: 3dadef3a2e755af77158d441e4d461fa

Skrevet

Fant det ut i uke 18. Hadde tatt tester som var negative. Legen gav meg p.piller for å få tilbake mensen. Plutselig en dag tok jeg en ny test, den lyste gravid før jeg var ferdig å tisse på den.

Gikk veldig fint med oss. Har et sunt og friskt barn jeg er veldig glad i.

Anonym poster: 439bbd9170bf86e69d05134083cc9817

Skrevet

Fant det ut i uke 18. Hadde tatt tester som var negative. Legen gav meg p.piller for å få tilbake mensen. Plutselig en dag tok jeg en ny test, den lyste gravid før jeg var ferdig å tisse på den.

Gikk veldig fint med oss. Har et sunt og friskt barn jeg er veldig glad i.

Anonym poster: 439bbd9170bf86e69d05134083cc9817

Hvor lenge hadde du negative tester?

Anonym poster: 2df5f8ba6c9c81e1ecb3d5ff7335692f

Skrevet

Jeg er egentlig veldig glad for graviditen nå som det har sunket inn, var bare litt sjokkert først :-) blir min 2. :-) venter en liten jente. Har en gutt på 2 fra før :-)

Hi

Anonym poster: 4af039e727722fafab302b0f8d1afbec

Skrevet

Jeg har hatt regelmessig mens og ingen plager. Jeg er helt sjokkert nå.jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid. Jeg var litt kvalm for 4 måneder siden, men jeg trodde jeg bare hadde omgangssyken. Jeg har lagt på meg litt de siste to månedene og siste uken begynte jeg å tenkte at jeg kunne være gravid. Har gått på p pillen og.

Er det flere som har opplevd noe liknende? Jeg visste ikke at dette gikk Ann enn gang

Oi, så gøy :) Regner ikke med at du har testet deg før nå da, men hva var det som gjorde at du tenkte at du kunne være gravid? Siden du har hatt mensen, ikke symptomer og går på p pillen.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Wow! Vel, da er det bare å gratulere! :D

Skrevet

Oi, så gøy :) Regner ikke med at du har testet deg før nå da, men hva var det som gjorde at du tenkte at du kunne være gravid? Siden du har hatt mensen, ikke symptomer og går på p pillen.

Takk :) jeg hadde lagt en del på meg, også tisset jeg ekstremt mye, jeg tenkte helt ærlig ikke over det før. også begynte jeg å kjenne bevegelse en dag, og da slo det meg at jeg kunne være gravid.

Anonym poster: 4af039e727722fafab302b0f8d1afbec

Skrevet

Oi, gratulerer! Det må jo være et kjempesjokk! Selv har jeg funnet det ut i uke 4-6, og har blitt dårlig tidlig, så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen din.

Men tenk på det som at du har sluppet 6 mnd med dårlig form da :) Og der lover jo bra for de siste mnd! Selv om du kanskje må skynde deg med å søke permisjon osv.

Og lykke til :)

Skrevet

Svigermor fant ikke ut av det før hun var fem måneder på vei! Hun hadde mensen som vanlig, og trodde hun var oppblåst i magen. Det var planlagt og :)

Anonym poster: 698bfadd58286ab3fee03c2c2f5cc25b

Skrevet

Jeg var kommet til 5. måned da jeg fant det ut, og det var pga kriblinger/spark i magen.

Hadde ingen symptomer - og mensen hadde vært borte et pr før jeg ble gravid, så merket det ikke på den heller.

Dessverre festrøykte jeg og drakk helt frem til den dagen jeg fikk min første mistanke (var hos legen uken etter for å bekrefte det)

Alt har gått helt fint hittil.

Under svangerskapet var det omtrent som å jordmor hadde bestemt at ungen SKULLE ha AD/HD siden jeg drakk, og jeg er engstelig for at det stemmer, selv om min bare er fem pr enda. Vet ikke hvor mange vanlige "symptomer" en femåring har, selv uten diagnose /bekymring.

Anonym poster: a11f3da874bef8029e890a108aae4809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...