Gå til innhold

brystkreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 38 ,og synsbrystvortene mine er "dregd" litt lenger ut mot armhulene. Har egentlig gjort det siden begynnelsen av svangerskapet.. har ikke tenkt over at det var unormalt før jeg komover en artikkel om brystkreft der brystvortene endret retning..

det jeg lurer på er det noen andre som opplever av brystvortene står litt mere ut mot siden?

Anonym poster: 4f908be9e8171ce2e7f90cf748f776a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de strutta rett frem før graviditeten, så strutta de mot øst og vest under (puppene mine vokste og ble fylla opp, da flytta de seg veldig). Etterpå strutta de sør. Ganske så kjedelig men thats life... Om dette også er et symptom på brystkreft vet jeg ikke, men for min del var det bare naturens gang...

Skrevet

Okei,ja di strutta før egentlig samme retning,har bare blitt enda mere.. men takk for svaret:) mye roligere nå:)

Skrevet

Det kan godt være dette er vanlig i svangerskapet, det vet jeg ikke. Men jeg vet om flere som har blitt diagnostisert med brystkreft når de var gravid, eller mens de ammet ("det er jo sikkert bare brystbetennelse"). Så vær så snill, ta en tur til legen, bedre å gå en gang for mye!! Lykke til, sannsynligvis er alt i orden :-)

Anonym poster: 9840140c8dc16162e630fddc351c9e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...