Gå til innhold

NickLØRDAG......hvem på forumet har du MEST til felles med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg sier kengumamma og mammantilnurket.... er oftest enig med dem og tror vi har mye like interesser :-)

Anonym poster: 019456010ff6df5aa22a803784bcc045

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

tror jeg sier kengumamma og mammantilnurket.... er oftest enig med dem og tror vi har mye like interesser :-)

Dersom man starter tråder om nick er det jo helt i skoddeheimen å selv være anonym.

Skrevet

Har mest til felles med folk som er åpne og direkte, og som er saklige og som kan argumentere for seg. Kanskje derfor jeg sjelden er her?

Skrevet

ingen egentlig :) fordi jeg ikke kjenner noen privat

Skrevet (endret)

Jeg synes Lisse_01 og jeg er ganske mye enige :)

*Stanley* også :)

Endret av Førskolelæreren
Skrevet

Dersom man starter tråder om nick er det jo helt i skoddeheimen å selv være anonym.

Indeed - vis ditt blide ansikt denne lørdag morgen :)
Skrevet

Mammatilnurket tror du har startet mange av disse innleggene, nevner deg selv i hovedinnlegget og signerer som anonym og bare minutter sener "svarer du HI" på en litt sånn sur måte..

Anonym poster: 17f2447715b747ef6bcd2b265f5690c6

Skrevet

Jeg har mest til felles med Erik Ribsskog.

Anonym poster: 3e6934057e25f1f03ad66a1afcd691c6

Skrevet

Jacob Arvola :D

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Er det noe som heter nicklørdag og nå?

Trodde det var fredagene man sa hvem man likte, hadde noe til felles med og ville bli venn med ;p

Skrevet

De fleste. Det skal ikke så mye til for å gjøre seg likbar hos meg :D

Men de jeg husker best er Honningmelon, Kira, mammantilnurket, sug lut, in my heart, Tale30, søtest, mamaladybug , stud vest, stjerna, skofantomet, sommerfrisk og undrende ullteppe.

Anonym poster: fa0eceedc9badb92b89867ab4aac4b71

Skrevet (endret)

Mammatilnurket tror du har startet mange av disse innleggene, nevner deg selv i hovedinnlegget og signerer som anonym og bare minutter sener "svarer du HI" på en litt sånn sur måte..

Anonym poster: 17f2447715b747ef6bcd2b265f5690c6

Jeg har faktisk sldri startet en NickTråd (tror jeg) ... Jeg er opptatt av å belyse viktigere temaer som brødskalker og taco ;) Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...