Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Hei! Har sett dokumentaren nå, på nett. Skjønner på ungene og spesielt jenta at dette ikke var bra i det hele tatt... Det var noe ekkwlt som skjedde ved middagsbordet. Fikk helt vondt i kroppen. Men er ikke så stødig i dansk og i allefall ikke afrikans, og jeg så dokumentaren uten tekst. Er det noen som kunne vært så grei å tatt et lite sammendrag av ting som ble gjort etter de hadde hentet barna? Ting som ble sagt og gjort, litt om hvorfor dette gikk helt på trynet? Anonym poster: f4506f8915bdd222cf517891aaf6e3f9 Anonym poster: 936272cb82de83b977b2808d646ebed7
HeltAnonym Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Uff den saken grøsser jeg av ennå søk på adopsjonens pris her på forumet så kommer det opp flere tråder om hva som skjedde.. Får ikke til å legge inn link. Stakkars barn.. Tenk.. Dette gjorde de FORAN kamera.. Hva gjorde de når kamera ikke var der...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Jeg får nesten ikke puste. Tenker i første omgang på hvorfor i all verden de to fikk barn. Virker sim de ikke har tenkt igjennom at det er slitsomt å få barn. Og når de e tillegg er så store, men samtidig små og uten å kunne forklare seg er det vel enda vanskeligere. Får helt vondt i magen når de bare sitter sammen med jenta, uten å stryke eller klemme henne mens de forteller at hun må flytte.... Ikke for å være slem, eller jp, tar meg den friheten nå, fordi mitt førsteinntrykk av denne adoptivmoren var: tysk offiser ved navn Olge. Stonecold motherf*****. Dagens barnslige, men vel brukte ord. Skulle ikke sett dette. Anonym poster: 936272cb82de83b977b2808d646ebed7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Beklager alle skrivefeil. Blir bare så sint. Anonym poster: 936272cb82de83b977b2808d646ebed7
HeltAnonym Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg får nesten ikke puste. Tenker i første omgang på hvorfor i all verden de to fikk barn. Virker sim de ikke har tenkt igjennom at det er slitsomt å få barn. Og når de e tillegg er så store, men samtidig små og uten å kunne forklare seg er det vel enda vanskeligere. Får helt vondt i magen når de bare sitter sammen med jenta, uten å stryke eller klemme henne mens de forteller at hun må flytte.... Ikke for å være slem, eller jp, tar meg den friheten nå, fordi mitt førsteinntrykk av denne adoptivmoren var: tysk offiser ved navn Olge. Stonecold motherf*****. Dagens barnslige, men vel brukte ord. Skulle ikke sett dette. Anonym poster: 936272cb82de83b977b2808d646ebed7 Er så enig så enig hjertet mitt blør for de stakkars barna...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 på nrk sine sider er den tekstet Anonym poster: a58816527a177a8faad20db28f4e8ca3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Etter å ha sett flere emner på flere forum ang. denne dokumentaren, så måtte jeg bare se den. Tok opp reprisen, så fikk se den på tv med tekst. Den var utrolig sterk, tårene trille jo allerede i introen. Men jeg skjønte heller ikke alt som ble sagt/gjort og tok meg derfor et grundig internett søk nå etterpå slik at jeg skulle forstå mer, og ikke minst prøve å finne ut litt hva som skjedde med denne stakkars jenta. Jeg orker rett og slett ikke å skrive ned alt, men legger ved en del linker som kan være intressante å lese: http://www.bt.dk/danmark/overblik-sagen-om-masho http://www.bt.dk/danmark/bombe-i-masho-sagen-familiens-store-hemmelighed http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1873970.ece http://www.bt.dk/danmark/instruktoer-det-var-haardt-at-give-mashos-foraeldre-besked http://www.bt.dk/danmark/det-saa-du-ikke-paa-tv-psykolog-indberettede-mashos-foraeldre-for-to-aar-siden http://www.bt.dk/danmark/henriette-broed-sammen-i-gomorgen-danmark-jeg-graemmes-naar-jeg-ser-mig-selv Anonym poster: a24e7eda74dcf0fd528e4ecd15c0c56b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 På NRK nett-TV ligger den med norsk tekst. Anonym poster: d3bce499c82de8bffcbd0d69ba848525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå