Gå til innhold

Showet til Anne Kat - trangsynt og ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh... Glad for at det er valgfritt å se på slike ting, jeg ser mest for å få eksempler på nesten rasistiske utsagn og væremåte. Hele dama er motbydelig, og måten hun ser ting på.

Kom også til å tenke på at alle gjestene hennes har liksom vært sååå mye bedre enn "den nye i vedkommendes jobb". F.eks. han spaltisten i VG i forrige episode, hun ga uttrykk for at han var sååå mye bedre enn den nye. Det gjør hun hele tiden, og det gjør meg egentlig ganske så kvalm.

Hva tenker dere om programmet? Jeg klarer bare å tenke "FRP - FRP - FRP" når jeg ser på det.

Anonym poster: 8397f5663b82c1ea92517e040f12f39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forstår virkelig ikke ironi eller sarkasme ...

Og hvorfor i all verden tenker du FrP ?

Du at jaggu merkelig .. Om du ikke troller her da.

Jeg velger å tro det ..

Skrevet

Hvor går det?

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet hennes, men jeg har aldri likt humoren til den dama.

Anonym poster: a215a6f8c58b30d45ef00e28e8d0087f

Skrevet

Jeg synes showet er elendig og kunne vært så mye bedre. Det er faktisk ikke en smule artig heller.

Min mening om det.

Anonym poster: 8397f5663b82c1ea92517e040f12f39b

Gjest thricane
Skrevet

Hun hadde en kort periode for en del år siden hvor jeg synes hun var ganske morsom, men nå er hun bare en vits, kan ikke drive med humor når du er så operert at folk ikke ser forskjell på om du ler eller gråter. Dessuten virker hun bitter, rett og slett.

Skrevet

Er hun operert ?

Har fått med meg at hun har omtrent halvert kroppen sin, men ikke at hun er operert i fjeset.

Anonym poster: 09581d82b1b7e2914df592526d39fd13

Skrevet

Hun var morsom før. Tror hun slanket bort mer enn fett på kroppen

Anonym poster: fbe7a49987a3adb3b5e2d62639f9be4e

Gjest thricane
Skrevet

Er hun operert ?

Har fått med meg at hun har omtrent halvert kroppen sin, men ikke at hun er operert i fjeset.

Anonym poster: 09581d82b1b7e2914df592526d39fd13

du ser det jo lang vei, alternativt er at hun har fått slag. Det tror jeg ikke er så sannsynlig
Skrevet

Hun kan være morsom synes jeg.men programmet der er bare flaut

Skrevet

Jeg tror ikke du forstår humoren hennes HI.

Når det er sagt så synes jeg også det nye showet hennes er elendig. Jeg prøvde å gi det en fair sjanse, men etter å ha sett nesten hele første programmet uten å trekke på smilebåndet en eneste gang så ga jeg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...