Gå til innhold

Min bipolare mor sender meg 20 sms hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten av det! Har fått 7 sms bare siden kl 11 i kveld.. nytter ikke å snakke med henne, hun glemmer hva jeg har sagt etter 2 dager. Er så lei av å få meldinger hele tiden.. hun skriver bare om seg selv, tenker ikke på at jeg også er sliten (har 3 små barn).

Hva skal jeg gjøre??

Anonym poster: 9a9444c0ab70245d6b71bc892200c3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av mobilen? :-P

Anonym poster: 3fc1cb98880eefa2029c466f0c7925f1

Skrevet

Kan slå den av ja, men i morgen er det vel på an igjen. kan jo ikke ha den avskrudd alltid.

Skrevet

Moren min er også slik, bare at hun ringer. Hun kan ringe opptil 5 ganger om dagen, bare for å spør om de samme tingene som hun alltid snakker om. Jeg bruker ofte å skru at telefonen min i flere dager i strekk.

Anonym poster: 12983494034e0622a51403c8f3ae3b27

Skrevet

Kanskje skaffe hjelp til moren din da. Hun har tross alt sikkert tatt vare på deg da du var barn. Oppførselen din gjør meg rett og slett uvel.

Anonym poster: 6c79e4485dc01f5b885be2c9e4ac8cfe

Skrevet

Kanskje skaffe hjelp til moren din da. Hun har tross alt sikkert tatt vare på deg da du var barn. Oppførselen din gjør meg rett og slett uvel.

Hva vet du om noe som helst?

Skrevet

Og DU gjør meg uvel, jeg har det veldig tungt for tiden så slutt å tro du vet noe som helst.

Skrevet

Og ikke oppgi det nye nummeret til mora, mener du?

Skrevet

Og du vet mye om bipolare lidelser vet jeg. Ikke bare bare å skaffe de hjelp skjønner du, når alt går opp og ned for de til en hver tid. Dessuten er det mange som er av og på medisiner og sliter mye på grunn av det.

Hva vet du om hvordan hjelp moren til hl får? For alt du vet bor hun på institusjon! Føler med deg hl. Er nok ikke så veldig mye du får gjort annet enn å sette tlf på lydløs og ikke bruke energi på å lese de til en hver tid.

Klem til deg!

Skrevet

Hva? Bare fordi man er født skylder man foreldrene sine noe?? Jeg synes ikke jeg skylder mine foreldre en dritt! Den eneste her i verden som aldri har gjort meg noe er min mormor og hun er død, henne skylder jeg en hel masse, ingen andre!

Anonym poster: d8f9e922a8852ada4f00e84f80f0259a

Skrevet

Jeg har en bipolar pappa og når de nekter å medisinere seg, nekter samtaler med lege/psykiater og i det hele tatt er sikker på at det ikke er DE det er noe i veien med men at stort sett alle i hele verden er ute etter å "ta dem" er det jammen ikke lett å skaffe hjelp.

Oppturene er like slitsomme som nedturene, for da er de euforiske, skal erobre verden, bruker penger de ikke har og lever herrens glade dager. Så kommer nedturen, hvor de ikke åpner posten, ikke betaler regninger, skal ta livet av seg, ringer for å ta avskjed for godt flere ganger om dagen, nekter å ordne opp i uføret de laget da de hadde opptur, ikke makter konfrontasjoner eller ubehageligheter.

Pappa er slått personlig konkurs flere ganger, har bodd i bilen i perioder, drikker i perioder, har det bra i perioder og er fryktelig krevende og slitsom bestandig.

Tvangsinnleggelse skjer ikke i Norge om det ikke er fare for liv, og når han selv nekter å innse at han har et problem, hvordan mener du da man skal hjelpe slike mennesker?

Om du har et fasitsvar på det skal jeg være deg evig takknemlig, men frem til du har det kan du rett og slett holde spydigheten dine for deg selv!

HI har min fulle sympati, selv om jeg dessverre ikke har noen gode råd å gi. Jeg har trekt meg litt vekk fra pappa, flyttet fire timers kjøring vekk og tatt litt avstand. Jeg har mann og fire barn selv, han er en voksen mann og jeg makter ikke ta ansvaret for han altså, sånn er det bare.

Anonym poster: c460838d5c78f202a650bd819e9eedd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...