Gå til innhold

Lurt igjen av min mann! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden tok jeg han på fersken med ei annen jente. Etter mye om og men og kryping for hans del fikk han en ny sjangse. Dette er en person som jeg tenker, "dette mente han virkelig ikke" Han ville aldri funnet på å gjort noe slikt igjen.. Ser ut som jeg kan ta feil. Jeg har kikket litt uten at han vet det selvfølgelig men ser kontakt med andre jenter er høyst akutell og han inviterer til samtale og lyver til meg om det etterpå.. Så her sitter jeg gravid da.. Flere som har blitt overrasket over sin mann? Tips?Tenker jeg skal holde hodet kaldt og sjekke litt fremover (til dere som lurer på hvorfor jeg ikke spør han rett ut er det fordi han mest sannsynlig lyver for meg) Jeg finnes ikke naiv egentlig men ser at noe her er galt... :/ Fillern!

Anonym poster: 2668e6b64b312682441b169aada756e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må vel forstå at du vil undersøke nærmere hvis du har tatt han på fersken med ei annen.

Jeg hadde gjort alt jeg kunne for å finne ut om dette var en engangs hendelse eller om han gjør det med flere - og jeg hadde gjort det klart for han at skjer det igjen så er du FERDIG!!

Skrevet

Først, hva mener du med at han inviterer til samtale? Har han vært utro? Hvis det så er det ikke å bli lurt, det var et heller pent ord for det synes jeg. Skjønner du ikke kan snakke med han, men virkelig? Sitte og vente på at du finner noe mer? Jeg pleier ikke å oppfordre til å dra, men hadde jeg ikke kunne stole på mannen min, hadde jeg reist, gravid eller ikke.

Anonym poster: 0e0bf0d047b28c19cbeac62a3ff9c158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...