LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 - og nå håper jeg at vi får bli her... Ser heldigvis ut til at jeg er på bedringens vei, men må gå p åen hestekur av antibiotika, og har fått noen heftige doser med diverse andre medikamenter mens vi lå på sykehuset også. Takk Gud for enerom med toalett og TV, sier jeg bare, ellers hadde jeg vel gått fra vettet.. Men nå har vi fått nok, nå vil vi bli hjemme og bare kose oss. Satser på at vektskålen går vår vei nå. Men nå er jeg jo bare enda mer sikker på at jeg aldri skal gå gravid igjen, for nå er jeg lei drit i forbindelse med det. 1 prematur unge, 2 spontanaborter, 1 missed abortion der jeg holdt på å blø ihjel og nå en heftig runde barselfeber etter fødsel- vel nå er det nok. Babysjappa er stengt for godt!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Gratulere med å ha kommet hjem. Du har virkelig ikke vært heldig med svangerskap og barseltid nei, men regner med det var verdt det. 2 unger er akkurat det nr jeg ønsker meg så jeg skjønner deg godt jeg. Så krysser jeg alt jeg krysse kan for at du holder deg frisk
Iiiiik Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Håper du får bli hjemme nå og at dagene blir bedre fremover!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Huff, du har virkelig fått din del!! God bedring og håper du nå holder deg frisk
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 Du har ikke hatt greie svsk og fødsler, nei, så jeg skjønner godt det er nok nå. Godt at du er hjemme, håper du kan få litt ro (selv om det er mer illusorisk med nr 2) og at antibiotikaen virker raskt. Du har antakelig måttet slutte å amme pga medisinene?
Gjest amandine Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Riktig velkommen hjem! Og lykke til og god bedring! Jeg synes det er aldeles deilig å være hjemme jeg også, enda jeg bare har vært på vinterferie:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2013 Du har ikke hatt greie svsk og fødsler, nei, så jeg skjønner godt det er nok nå. Godt at du er hjemme, håper du kan få litt ro (selv om det er mer illusorisk med nr 2) og at antibiotikaen virker raskt. Du har antakelig måttet slutte å amme pga medisinene? Nei, heldigvis er medisinene kompatible med amming, så den går enda så det griner! Jeg har alltid vært ei melkeku, sist endte jeg jo med over 15l i frysa. Eneste er at lillemann har løs mage pga antibiotikaen, menmen.. Han er i det minste i godt hold, 4295 i dag morges;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå