Gå til innhold

Hvilket "folkeslag" liker du best Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best Sunnmøringer og Bergensere!

Anonym poster: 4f5b5873a2c990e3998d73b41c717161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøndere og nordlendinger

Anonym poster: d31247cdd3bb0276b6638f78382da4a1

Skrevet

Sunnmøringer og nordlendinger.

Anonym poster: a9c84582d79f61f9f69c4e421e4636c3

Skrevet

<3 trøndere <3

også må jeg vil si nordlendinger siden jeg er oppvokst i nord! :-P

Gjest Skofantomet
Skrevet

Liker best bergensere jeg. Sikkert fordi jeg er det selv. Også liker jeg folk fra Fredrikstad, aner ikke hvorfor, men føler de er ganske koselige og uhøytidelig :)

Skrevet

Det må nok bli de jeg omgås mest med, de andre kjenner jeg ikke så godt til. Sikkert veldig koselige, de også ;)

Skrevet

Tåler ikke bergensere, blir litt matt av bibelstripere og flau over å være oslojente av snobbete vestkantfolk. Liker nordlendinger og tilfredse kystfolk fra Østfold.

Skrevet

Trøndere :) Klarer ikke bergensere og selvhøytidelige Oslo/Askerfolk.

Anonym poster: 854ce19ca0f05345cd11e81125c84e9c

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Faren min liker ikke ikkevestlige innvandrere, bortsett fra de som bor i hjembygda mi. De er kjempegreie, for de kjenner han... De er visstnok regelen som bekrefter unntaket(?)

Det blir vel det samme med "folkeslag" innad i Norge også? Det finnes drittfolk og det finnes flotte folk over alt.

Skrevet

Hedmarkingene ;)

Anonym poster: a3a5619ea0a36671854977c59ad96a3e

Skrevet

Finnmarkinger, helt klart!

Anonym poster: d7f1e6b9a93508cc7a5cc8947b92f5cb

Skrevet

Faren min liker ikke ikkevestlige innvandrere, bortsett fra de som bor i hjembygda mi. De er kjempegreie, for de kjenner han... De er visstnok regelen som bekrefter unntaket(?)

Det blir vel det samme med "folkeslag" innad i Norge også? Det finnes drittfolk og det finnes flotte folk over alt.

Jau. Enig med den du.

Man opplever en del "merkelig" som følge av slike oppfatninger/fordommer også innimellom. Jeg er er nordlending, og har faktisk hele to ganger opplevd at folk ("søringa") har begynt å snakke med meg på buss og t-bane etter de har funnet ut at jeg er nordlending. Hun ene sa til og med "ja, jeg hører du er nordlending, så deg går det jo an å snakke med uten å bli sett på som gærn". Hahahaha...

Hun hadde jo rett i det for såvidt. ;)

Skrevet

Han liker tilfeldigvis ikkje Tahir? ;)

Enig at det finnes supre mennesker og sure sitroner overalt, men merker ofte at jeg ofte blir lettere "sjarmert" av noen "folkeslag".

Hi

Anonym poster: cd2c18707cde5842fab675793e1d203f

Skrevet

Liker folk etter personligheten, enten de er fra Finnmark eller Bærum!

Anonym poster: 8231b8dc3a3385e6dce73245654e1633

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Enig at det finnes supre mennesker og sure sitroner overalt, men merker ofte at jeg ofte blir lettere "sjarmert" av noen "folkeslag".

Hi

Eh, joooo.... Men så har de jo god rullebabb også? Æsj, må få nytt NICK snart, æssæh! ;)

Skrevet

Hi

Eh, joooo.... Men så har de jo god rullebabb også? Æsj, må få nytt NICK snart, æssæh! ;)

Vi er flere som liker den babben ;)

Skrevet

Alt fra trøndelag og opp, herlig folkeslag!

Anonym poster: 56183040016689a1a4c3627e617d7507

Gjest lemon-aid
Skrevet

Ingen som liker oss sørlendinger/Kristiansandere, da? ;) Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...