Gå til innhold

Æsj, Petter Northug bruker truse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker heller ikke truser på menn, men den trusa var fin. Med bredt band oppe så ble den liksom som en krysning mellom truse og bokser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den kroppen kan mannen kle seg i nesten hva som helst.

Hadde det vært en hullete truse/bokser med bremsespor kunne jeg forstått at man bryr seg.

Men å bry seg med hvilken type truse en mann har - til og med en mann som kan ikle seg hva som helst og likevel se bra ut.... det forstår jeg ikke.

Jeg har nettopp fått meg ny kjærest og vi har hatt sex noen gang. Jeg greier ikke med min beste evne å huske hvordan trusene hans ser ut, tror han bruker boxer, men er ikke en gang sikker på det. Han har en fantastisk kropp og er en fantastisk person... og det er det jeg bryr meg om når jeg har en nesten naken mann i nærheten av meg. Kunne ikke falt meg inn å gidde å bruke energi på typen undertøy han bruker.

Hvor mange av dere damer er det som seriøst ville brydd seg om hvilken truse mannen hadde på seg om de hadde en mann som Petter foran seg?

Vil tro dere hadde vært mer opptatt av å være usikre selv fordi dere plutselig fikk komplekser pga en ekstra kilo eller to, noen strekkmerker, noen skavanker osv...

Jeg kommer ikke til å forstå hvor overfladisk enkelte her inne virker ;)

Anonym poster: efcdeeebb1defaf8439e9f604bf50fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...