Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Lett for å bli forbanna, liten tålmodighet med barna, slapp med å følge de skikkelig opp fordi jeg aldri føler meg uthvilt. Når jeg kommer meg ut døra for å møte folk eller har besøk ender jeg stort sett opp med å bli deprimert og begynner å gråte etterpå. Har jeg hatt en travel uke kan det ta lang tid for meg å komme litt til meg selv igjen fordi jeg blir så sliten av alt. Har vært hos legen flere ganger og testet for alt mulig. Finner ingenting. Tar B-12 sprøyter hvre tredje måned. Når legen ikke finner noe på testene, hva kan det være da? Jeg kan ikke ha det sånn mer. Jeg MÅ bli bedre for barnas del. Tenkte å prøve å legge om kostholdet fullstendig. Men jeg er ikke så flink på kosthold, og vet ikke hva slags mat som gir energi som varer og hvilke matvarer som gir kortvarig energi. Trenger alle tips jeg kan få for alle måltider. Når det blir bedre føre ute skal jeg gå 1-2 turer hver dag. Hvor lange burde de være for å gi effekt? Anonym poster: 755f660c2049784e64da23ed7e1b7f01
Gjest yrild Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Hvis jeg går over mine egne grenser blir jeg sånn sliten. Gi deg selv rom. Finn ut når du kan være alene, når du kan treffe en venninne for skravel og gåtur, når du kan lese en bok. Det er slitsomt med barn, jobb, mann og liv ;-) man må bare huske på å ikke glemme seg selv oppe i det hele!
Gjest Tale30 Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Jeg hadde det akkurat som deg. Tvang meg selv til å begynne på treningsstudio, og jeg er et helt nytt menneske. Fikk effekt første uka. Nå har jeg avventet med trening sååå lenge for å være 100% mamma men så forsto jeg at jeg bare var 60% tilstede. Nå trener jeg etter jobb tre til fire ganger i uka og er opplagt og energisk sammen med jenta. Har fortsatt litt dårlig samvittighet for å komme en time senere hjem, men vet at hun koser seg med pappaen den tiden det tar for meg å trene. Så henter vi ekstra tidlig en dag og har full fokus i helga. Jeg kan ikke sette helsa på spill lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå