Gå til innhold

Bruker du tanntråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke gjør det, PRØV! Grav ordentlig nedi tannkjøttet mellom hver tann, og lukt på tanntråden etterpå! Det lukter ordentlig dritt! Fy faen, jeg kommer herved til å bruke det flere ganger om dagen resten av mitt liv!

Anonym poster: 8bc8a3c2a687041e06f9d1e52bdbd64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Morgen og kveld+skyller med fluor. Går til tannlegen to ganger i året. Har aldri hatt hull i tennene :D

Skrevet

Ja bruker sånn lang tannkost-lignende med tanntråd i ene enden. Det lukter skikkelig elendig dårligste ånden du noen gang kan tenke deg :o:P

Bruker den ikke hver dag da, men burde jo minst hver kveld.

Skrevet

Jepp, hver dag. Om du gjør det hver dag så lukter det ikke urg lenger.

Skrevet

Jeg bruker ikke, men er plaget med dårlig ånde.., mulig det er dette som må til .-)

Anonym poster: 5a2b5cc1e323561030b74ec5031d2ee8

Skrevet

Ja bruker sånn lang tannkost-lignende med tanntråd i ene enden. Det lukter skikkelig elendig dårligste ånden du noen gang kan tenke deg :o:P

Bruker den ikke hver dag da, men burde jo minst hver kveld.

Mente at hvis man aldri eller sjelden bruker det, så lukter det helt for jævlig! Det burde ikke lukte så mye hvis man bruker det hver dag altså :) Jeg har også sånn stang jeg bruker, sitter og tygger på den hele tiden, haha :P Hjemme altså! hi

Anonym poster: 8bc8a3c2a687041e06f9d1e52bdbd64b

Skrevet

Ja, hver dag. Men jeg lukter ikke på den da....

Bruker sånne tannpirkere med tanntråd på, er helt avhengig. Må ha de med i veska hvoren jeg går.

Skrevet

jepp, hver kveld. Utrolig kjedelig, helt på høyde med å brette klær kjenner jeg.

Skrevet

Etter hvert måltid. Dønn avhengig!

Skrevet

Endelig kan jeg si: JA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...