Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere viktige dokumenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pass, fødselsattest og andre viktige dokumenter blir oppbevart i undertøysskuffen min.. Jeg vurderer å leie bankboks istedenfor, eventuelt kjøpe en liten safe til å ha hjemme.

Hvor oppbevarer dere de viktige dokumentene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Vi har en hylle i våpenskapet hvor vi oppbevarer slike dokumenter. Veldig greit i tilfelle brann, innbrudd og lignende.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har en safe. Fikk den faktisk av mannen min i julegave et år. Det ble nesten litt romantisk også, med tanke på at han hadde dradd med seg den safen gjennom halve landet til julefeiring hos min familie uten at jeg merket det. Jeg klarer IKKE å løfte den, for å i det slik..

Men ble litt lang i maska når jeg pakka den opp ;)

Skrevet

De ligger i en skuff på soverommet...

Men vi har faktisk snakket om å skaffe en brannsikker safe, bare tanken på å måtte erstatte alt det etter f.eks en brann er jo et mareritt.

Kanskje på tiden å gjøre alvor av tanken på å skaffe den safen snart.

Anonym poster: 084627c288ce617dd4b050f27852ed15

Skrevet

Enten på kontoret i mapper eller i skuffe på soverommet.

Anonym poster: ea2c471cfd9fe35c28f51598e54e60d4

Skrevet

Takk for svar.

Jeg heller mer og mer mot en safe enn en bankboks. Den store fordelen som jeg ser det med en safe er jo at den er i huset slik at jeg ikke er avhengig av bankens åpningstider.

hmm, jeg får se litt på de ulike safene som finnes :)

Skrevet

Jeg bruker brannsafe. Der oppbevarer jeg også evnen ekstern harddisk med kopier av alle bilder. Mye lettere å ha safe hjemme enn å bruke bank boks.

Skrevet

Jeg bruker brannsafe. Der oppbevarer jeg også evnen ekstern harddisk med kopier av alle bilder. Mye lettere å ha safe hjemme enn å bruke bank boks.

God ide med kopier av alle bilder! Har jo brent noen på cd-er, mens andre er lagret i cloud. Men å ha en ekstern harddisk med bilder og annet digitalt på er en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...