Niccolina Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 HVA er det med noen av dere som kjører barnevogn på buss o.l?? Virker som veeeeeldig mange tror de eier bussen pga de har barnevogn... Nekter å flytte seg, breier seg utover og blir drittsur om man presser seg forbi! Det er IKKE dette jeg ønsker meg på vei hjem fra jobb etter en laaaang uke og en helvetesdag på jobb... Værsåsnill å ta hensyn, og tenk dere om.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Hva er seriøst? Anonym poster: de85710de2806d59f34519c7ef765db1
Pinnus Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Barnevogn har kun en mulighet på bussen, du kan benytte deg av resten. Det er ikke så veldig enkelt å flytte på barnevogner inne på bussen. Vær så snill å vise hensyn og tenk deg om.
Niccolina Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2013 Pinnus: Jeg tar mer enn GJERNE Hensyn til barnevogner Derimot irriterer det meg når banevogner sperrer hele midtgangen og folk blir stående i klynge foran. Mener du heeeeelt seriøst at én barnevogn trenger hele midten av bussen? Kjører du trillingvogn?
Pinnus Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Hvorfor skulle jeg mene at en barnevogn trenger hele midtgangen? Har jeg skrevet det? Har aldri vært ute for det, og tror ikke det skjer så ofte at det er en problemstilling.
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Jeg kan se den sorte skyen over hodet ditt. Høres ut som om du hadde blitt irritert uansett idag: "Seriøst! Dere med rullator som bare går i veien, ta hensyn, flytt deg til siden!" eller "seriøst! Dere som tror dere eier butikken, ta melkepakken og kom deg bort fra kjøla!" Hoho... Forsøkte du deg med "unnskyld, kan jeg komme forbi?" da?
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Som regel står barnevogner ugunstig hvis noen andre har slengt bagasje der de skal stå. Skjedde meg hvergang jeg reiste med barnevogn
Niccolina Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2013 Prøvde å be "pent" om å komme forbi... Men ingen respons gitt.. Dette skjer til stadighet her vi bor. Og vi bor ikke midt i en by eller noe. Der vet folk i det minste å oppføre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå