Gå til innhold

Noen her som har en elsker ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

 

Anonym poster: bbc29ef59fb29366b33449b269590497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mange.

 

Anonym poster: c094f9385a4ccf7e94251889eb3b89d1

Skrevet

nei, men jeg har vært noens elsker..men det var før jeg traff mannen min...da jeg var ung og dum..trodde jo selvfølgelig at det ville bli oss to en dag..blæææh...

 

Anonym poster: 8b9e7773364a6f1b66aa337fffe8277f

Skrevet

Har hatt.

 

Anonym poster: 0893e900d6991257a804e8878ac4571a

Skrevet

Hadde en for noen år siden. Jeg var på det tidspunktet gift ned en mann som ikke elsket meg. Jeg traff elskeren min 1-2 ganger i uken. Jeg avsluttet det da han uttrykte at han hadde følelser for meg.

 

Anonym poster: 425b5b2ca7b2a8244b31581b5f753145

Skrevet

Jepp. Jeg er gift med ham. Det er veldig praktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...