Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 .. Anonym poster: bbc29ef59fb29366b33449b269590497
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Har hatt mange. Anonym poster: c094f9385a4ccf7e94251889eb3b89d1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 nei, men jeg har vært noens elsker..men det var før jeg traff mannen min...da jeg var ung og dum..trodde jo selvfølgelig at det ville bli oss to en dag..blæææh... Anonym poster: 8b9e7773364a6f1b66aa337fffe8277f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Har hatt. Anonym poster: 0893e900d6991257a804e8878ac4571a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Hadde en for noen år siden. Jeg var på det tidspunktet gift ned en mann som ikke elsket meg. Jeg traff elskeren min 1-2 ganger i uken. Jeg avsluttet det da han uttrykte at han hadde følelser for meg. Anonym poster: 425b5b2ca7b2a8244b31581b5f753145
Anne-B. Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Jepp. Jeg er gift med ham. Det er veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå