Gå til innhold

Jeg gleder meg til å se på slankeprogrammet som begynner onsdag.,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe kari kommer med tips og råd ! Selv veier jeg 101 kg, gått ned 15 kg på 11 mnd, men nå har det stoppet helt opp. Uansett om jeg spiser eller lar vær står vekten bom fast.

Anonym poster: a6987de3bd4660abddaa6b2423505838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vektnedgang :) Gikk ned omtrent det samme selv i fjor, bare synd at IVF-medisiner bølla det litt til nå etter jul :P ( Selve jula hjelp vel på også...)

Det er helt vanlig at man kommer ned på et platå, altså en vekt som man stopper på. Her kan man stå ganske lenge, men om du fortsetter samme gode innsats og ikke gir opp, så vil du fortsette å gå ned etter hvert. Spis ofte nok, og husk at jo lettere du blir, jo mindre kalorier trenger du på en dag. ( dessverre hehe).

Om du har planlagt å gå ned en del til, så vil du nok kanskje oppleve et slikt platå senere også. Er noe herk, men ikke unormalt.

Anonym poster: 3374a0171ae2e48683c5e5134a494370

Skrevet

Gratulerer med vektnedgang, du har vært flink :-)

De som har vært med på det programmet har jobbet knallhardt! Jeg kjenner en av deltakerne veldig godt (nær familie), og har fulgt henne igjennom hele året.

Forandringen er enorm, akkurat som styrken, motet og hvor tøft de har hatt det. Jeg gleder meg til å se dette :-)

Skrevet

Hvilket program? Kanal?

Flink du har vært:-)

Anonym poster: 561fbf86c3d8ad7222bf6369beea9795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...