Gå til innhold

Jeg savner å ha venner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom fått dekket det sosiale behovet mitt gjennom studier og jobb, men nå kjenner jeg at jeg trenger en venn eller to. Mistet de fleste da jeg ble gravid før alle de andre og i tillegg studerte til en bachelorgrad.

Nå sier samboeren min ting som "du har jo ingen venner", "jeg går på quiz i kveld, det ville jo vært det samme som om andre jenter går i klubb, men det gjør jo ikke du". Kjenner det stikker litt, men samtidig trives jeg godt sammen med barna, familie og svigerinnen min som jeg snakker med flere timer daglig. Hun er vel den eneste "vennen" jeg har. Tror jeg har vanskelig for å slippe folk innpå meg.

Anonym poster: c7aa01264519542a535ddc2bbb4b6121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du?

Anonym poster: ec0b049bfa89ee32781c23e90fb90905

Skrevet

Rogaland, Haugalandet.

Anonym poster: c7aa01264519542a535ddc2bbb4b6121

Skrevet

Hei! Jeg savner også venner. Bor i en annen by enn jeg har vokst opp i og mange studievenninner har flytta. Jeg veit jeg ikke er flink nok til å dra i gang samtaler og holde de gående. Men er ikke det litt lettere når man har en del opplevelser sammen? Jeg jobber lange dager og har min lille familie som jeg elsker! Jeg har ikke energi til så mye mer. Men de gangene jeg tar kontakt med venner som bor i nærheten, er det så ufattelig sjeldent å få et positivt svar, få en ordentlig avtale. Jeg er så lei av at det ikke passer når jeg spør og at andre så sjeldent tar kontakt med meg! Jeg savner en bestevenn! Ganske vanskelig å si! Hei, plassen som bestevenn er ledig! Noen interesserte? :)

Anonym poster: 6abbc971de8879ae6ed329aee791cbfa

Skrevet

Det er mulig å få venner hele livet, så ikke la deg stoppe. Det kan være en terskel å ta initiativet til å bli kjent med folk, men når du klarer det blir det lettere. Det er mange som savner folk å være sammen med, mange har det som deg. Ta kontakt med noen du vil bli venner med, ta sjansen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...