Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 En klokke. Mannen har aldri hatt det, så kjøpte en veldig fin seiko klokke til han i dag. Håper han liker den, får kjøpte den for og vise hvor stor pris vi setter på alt han gjør for oss Anonym poster: ae4a220876a61a2fd72097242feb2022
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Nei. Liker ikke å bruke klokke. Ikke mannen min heller. Anonym poster: bb81912695881af848a9d977e1d71b1f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Nei. Liker ikke å bruke klokke. Ikke mannen min heller. Anonym poster: bb81912695881af848a9d977e1d71b1f Får håpe han ikke er som dere da Anonym poster: ae4a220876a61a2fd72097242feb2022
BikkjeBisk Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Det hadde jeg satt pris på Synes det er en flott gave jeg
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg kjøpte en flott klokke til min mann og han ble veldig glad for den. Bruker den hver dag Anonym poster: 3d377237fac639e89605fc658bb4ea38
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Hvis han bruker klokke, så er nok det supert. Anonym poster: afbac453c163855e0fd5f4ba2e0ddc34
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Det er som oftest en grunn til at man ikke bruker klokke, og det er som oftest ikke at man ikke har hatt mulighet til å kjøpe seg en. Jeg bruker ikke klokke, liker det ikke. Har mange fine klokker, men de blir ikke brukt. Anonym poster: 0dd206680e2bf0b0a3f43da3973e69fa
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Hvis han bruker klokke, så er nok det supert. Anonym poster: afbac453c163855e0fd5f4ba2e0ddc34 han har egentlig aldri hatt noen klokke i voksen alder. Hadde en i ungdomstiden, og den hadde han på hele tiden. Men da den ble ødelagt så tok han seg aldri tid til og kjøpe ny. Men har byttelapp i tilfelle Anonym poster: ae4a220876a61a2fd72097242feb2022
Audix78 Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Den hadde nok ikke blitt brukt hos meg, bruker mobilen som klokke. Men du burde jo kjenne han best og vite om klokke er noe han vil ha... da har det jo ikke noe å si om VI ville blitt glad for en klokke eller ikke....
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Jeg ville blitt veldig glad!! Samboer bruker ikke klokke. Dette fordi han har en jobb hvor han er borti mye rart og klokken hadde blitt fort ødelagt og bare vært i veien... Synes det var en veldig fin tanke jeg, og mannen din blir sikkert veldig glad for den. En klokke må man jo heller ikke bruke hver dag hvis man ikke vil :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 Ikke noe for meg. Bruker ikke klokke, og i så fall ville jeg valgt den ut selv. Mannen din liker den sikkert, evt later han som det ser du jo om han aldri bruker den. Anonym poster: 1d6965d646691e3004c9768abd4c7fa3
Gjest yrild Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Jeg bruker ikke klokke, så til meg hadde det vært tull. Mannen min har heller ikke klokke, men iom at han er en jåle (he he) er jeg helt sikker på at han hadde blitt glad for en kul, vakker, maskulin (og dyr...) klokke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå