Gå til innhold

sterke symptomer, men ingen positiv test ;(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ømme pupper/brystvorter, kvalm og uggen, helt totalt utslitt på kvelden

og øm/vondt nederst i magen. Jeg går på pergotime for å få eggløsning, så vet ikke engang om jeg har hatt det. Derfor venter jeg ikke på menstruasjon. Hvis jeg er gravid så ble jeg befruktet for ca 14 dager siden +/- et par dager. Testen burde vel vært positiv hvis jeg hadde vært gravid?

 

Anonym poster: 4033162c472829f610c169650fbd3f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgangssyken eller at du ønsker dette så mye at du opplever symptomer. De som får flest "symptomer" er ofte kvinner som ikke er gravide, men som ønsker det veldig veldig sterkt og derfor opplever å få alle symptomene i boka, også lenge før forventet mens.

 

Anonym poster: ca9d53f00063315ddca5ff5920b595a4

Skrevet

Dette er nr to, men ja, jeg ønsker det veldig sterkt. Men er jo veldig obs på at det kan ta tid og prøver å ikke stresse med det. Men det er så mange symtomer som har vart en ukes tid

 

Anonym poster: 4033162c472829f610c169650fbd3f8f

Skrevet

Bivirkninger av pergo.

 

Anonym poster: 124337e298d042c8ba8e8abbe86332db

Skrevet

Ja, det er det jeg også har tenkt. Men det er jo tre uker siden jeg tok pergoen. HI

 

Anonym poster: 4033162c472829f610c169650fbd3f8f

Skrevet

Det er bare så rart. Føler at det er noe på gang, men er tydeligvis ikke det. Hvor mange dager etter eggløsning kan man teste sikkert?

 

Anonym poster: 4033162c472829f610c169650fbd3f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...