Gå til innhold

Tøy i str 80 og oppover(babyaktig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skal nå begynne i str 80 i tøy men finner kun sånn "kult tøy" med masse farger og prints.Har så lyst å fortsette med det søte babytøyet(nameit)Noen tips til hvor de har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, husker jeg også synes det var såå irriterende med alle de kule prints-genserene og jeans til smågutta. Hata det og hater det fortsatt - han er nå 2 år og bruker 86/ 92 så jeg jobber litt med å finne klær for å si det sånn. Fordelen er jo at de bruker størrelsene mye lengre nå, så trenger ikke å kjøpe så mye klær hele tida. Og så kjøper jeg det hvis det jeg først finner noe som er veldig fint (og utenom det vanlige), selv om det er to år til det passer :-)

Jeg kjøper mye på Hennes og Mauritz, der er babyavdelingen til str 92. Polarn O Pyret har en del fint. Ellers så handler jeg mye på nett. Anbefaler f.eks, mortil3.no og guttelus.no.

Skrevet

Og nameit har jeg bare gitt opp, synes de har skikkelig stygge og kjipe klær når babystørrelsene er forbi..

Skrevet

Her i hus går "babytøyet" fra str 80 og oppover videre til å gi bort.. Synes Name it er fantastisk for større barn! :)

Skrevet

Synes faktisk Lindex har en del fint... De har også veldig mye "nøytrale" klær

Skrevet

Enig, er møkk lei av at barna skal se ut som mini-voksne fra de er ett år, og jeg er alergisk mot harry print ala spidermann og helo kitty -ugg...

Handler en del på samogsofie, polarn o'pyret og smartkids, merker som hollys, småfolk, ej sikke lej og molo har mye fint og barnslig, liker godt sånne hele dresser.

Skrevet

Masse fine klær på de nevnte butikkene men fryktelig dyrt (479 for ei bukse) Forslag til rimeligere tøy??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...