Gå til innhold

Hvor mye ville du gitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen har opprettet en frivillig kasse å gi penger til. De har ikke så god råd. Hvor mye ville du gitt?

Anonym poster: fe74cd88470a1a119b55674601372223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags formål er det? Er det til firmaturer, turer til barna, til mat i barnehagen, til feiring av bursdager, til... rengjøringshjelp? Hva kommer pengene til å gå til?

Anonym poster: fbad0158b7ff77b1c9f36b9bcb1e0f21

Skrevet

Det spørs hva det er til?

Skrevet

Det bestemmer avdelingslederen. Det blir nok utstyr, leker og turer vil jeg tro.

Anonym poster: fe74cd88470a1a119b55674601372223

Skrevet

Nå hadde jeg ikke gitt noen ting fordi det er siste bhgåret til eldste. Men hadde det ikke vært det,hadde jeg gitt 1000,1500 kr.

Skrevet

Ikke en dritt på den useriøse måten, men jeg kunne overført et par tusen på konto.

Anonym poster: fc5d5790365d6ae08c001aac15fbdf6b

Skrevet

Til min sønns avdeling kunne jeg gitt noen tusenlapper om jeg hadde visst hva det gikk til.

Turer, ekstra til feiringer, utstyr, leler til avdelingen. Jeg har tenkt til å tilby bhg klærne som gutta vokser ut av som de kan bruke som reserveklær om de trenger.

Jeg hadde gledelig lagt i en sum til avdelingen om det hadde hjulpet til for barna :-)

Skrevet

Utstyr og leker kan de jo spørre konkret om noen har å gi bort? Litt spesielt å be om penger når det ikke er mer konkret... Ellers burde kontoen disponeres sammen med en foreldrerepresentant.

Skrevet

Flere tusen?!? Hjelpes. Da barnehagen til eldste min gjorde det samme, så ga jeg en 200-lapp, og de ble kjempeglade. Var ikke alle som hadde gitt det engang, og det virket som om de egentlig ikke forventet seg mer enn 50-100 kr av oss. Lurer på hvordan de hadde reagert om jeg hadde kommet blafrende med høvdinger.

De brukte forresten pengene til utflukt, til buss- og ferjebilletter.

Anonym poster: af6eb24937244415bd0d3becab28d77f

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Kunne lett gidd en tohundrelapp, men flere tusen....? Næh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...