Gå til innhold

flere som syns kyllingvinger er grotesk mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det bare ikke i meg. For det første er det grisete å spise, mye bein og lite kjøtt og mye fett på. Og kyllingVINGER...tenk å spise vinger... I tilegg nekter jeg å tro at kyllingene har hatt det voldsomt festlig før slakt.

Mannen har lyst på dette i kveld. Pjuuuuk. Må finne meg noe annet!

Anonym poster: 7f71b993ff5aa4b559c1ecd1ca76ac55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe verre å spise vinger enn rompe eller mage. Jeg synes alt på et dyr bør spises. Veldig trist å kaste deler med næring som gjør at enda flere dyr må slaktes(riktignok tror jeg ikke dette er noe problem for kyllinger og deres vinger). Kylling er vel ikke kjent for å ha et godt liv, men vingene deres har det ikke noe verre enn resten av kroppen. Selv synes jeg vingene er det beste på hele kyllingen, men jeg kan fint godta at ikke alle er enige.

Hvis du ikke ønsker samme mat som mannen din fordi kyllingene ikke har det bra synes jeg du er flink. Spis samme salat og brød, og finn deg noe annet som du synes gir god smak. (ikke scampi siden de har det enda verre)

Anonym poster: f2194464eef4288474b83efaea42486c

Skrevet

Jeg syns i alle fall sprøstekte kyllingvinger er veldig godt.

Anonym poster: 7f24007755332acc77b8ca1efcdc7fa0

Skrevet

Ikke det minste. Jeg liker froskelår godt også.

Anonym poster: 0a423a2f0305bd13bf418717ac9459cd

Skrevet

Ouuf....har aldri tenkt på dette at det er VINGER, bare kjøtt.. Takk for at du ødela den deilige maten :P

Anonym poster: df4a2c909ba53fb64f3dfb8235971e52

Skrevet

Ja. Men jeg syntes alle delene av en kylling er grotesk pga lidelsene dyrene må igjennom før de havner på våre tallerkner. Med unntak et par små gårder som driver etisk og økologisk er det triste tilstander for de aller fleste kyllingene i dette landet.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Åååh kyllingvinger er godt. Takk for middagstips ;P

Skrevet

Mannen syns det og klarer ikke spise annet enn filét..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...