Gå til innhold

Han er 48 jeg er 26.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det første dere tenker når dere ser aldersforskjellen?

 

 

 

Anonym poster: f9a663c41880bc27a602f1ce7d4e9487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj

 

Anonym poster: 9c8e418173274e119a6250d13dabbf37

Skrevet

Svært liten sjanse for at det vil fungere i et langtidsperspektiv, men hva så? Kos dere.

 

Anonym poster: a91b8be6869d5a0d6a3e67bbfcd45400

Skrevet

At han er utrolig gammel om ti år

Skrevet

At du er datteren hans?

Skrevet

Kos dere, var det første jeg tenkte.

 

Anonym poster: 116bace86a0b13c949c0ce2a3033e2e0

Skrevet

Jeg er 32 og min mann er 52. Vi har vært sammen i 12 år. Gift i to av dem. Det første jeg tenker er at dette ikke er reelt. At du vil provosere evt skape reaksjoner. At du rett og slett kjeder deg :-)

 

Anonym poster: 4605f249882b94edad01c9c5e9a063c5

Skrevet

at vi to er like gamle han er eldre enn faren min.. ;) blir litt spesielt med så mange år..

 

Anonym poster: a33c6278fff81c45560012340898a844

Skrevet

Jeg har barn fra før, han har ingen og ønsker seg.

 

Det føles så rett for oss begge.. Men vil sikkert møte fordommer her og der. Han trener og holder seg sprek og ser meget godt ut ;-)

 

Anonym poster: f9a663c41880bc27a602f1ce7d4e9487

Skrevet

Hadde syntes det var rart å ta han med for å besøke foreldrene mine! Jevngamle omtrent...

 

Ellers er det ikke så mye å tenke på. Du er gammel nok til å finne ut av dette selv :)

 

Anonym poster: ead74d7f8a3f0f83b4892720772b7ccc

Gjest sussie77
Skrevet (endret)

Jeg tenker at alder ikke nødvendigvis har noe å si... :)

Endret av sussie77
Skrevet

Jeg er 30, mannen min er 55, og vi har vært sammen i 10 år. Ser ikke problemmet. Ikke bry deg om hva de andre tenker, hvis han er mannen i ditt liv så gå for it!!

 

Anonym poster: 5f2c367f049869b101a4cc3add2ebee5

Skrevet

Vel... du vil alltid møte fordomsfulle mennesker som ikke har peiling. Det kan gå utrolig bra:) Jeg selv er 22 og vært sammen med min på 39 i 5 år. Er ikke så mange år å skryte av, men vi passer veldig godt sammen og det ser ut til å vare i mange år til(ut livet forhåpentligvis).

 

Han ser ikke eldre ut enn 28 da og er veldig ungdommelig av seg(ikke barnslig). De som vet aldersforskjellen reagerer jo både på godt og vondt, men ingen som kan se det når vi er ute blant folk:)

 

Anonym poster: 52c7ae164ababae8576995b770240d44

Skrevet

Det første jeg tenkte var at du kommer til å leve mye lenger enn han. Dere kan ha det like fint som hvem som helst nå, men jeg ser for meg at det er trist å ikke bli gamle sammen og være sammen om barnebarn osv. Det er selvfølgelig ikke alle som opplever dette, men det er min drøm og dette ble da det første jeg tenkte.

 

Anonym poster: 4873dccd10fa09cfc5ceed810112aaea

Skrevet

Første jeg tenkte var: Han kunne ha vært faren din, så av en eller annen grunn golddigger (ja jeg har fordommer til tider).

 

Men for all det kjør på, hver sin smak ;)

Skrevet

Det første jeg tenker er æsj! Hehe..men det er meg da, jeg foretrekker yngre menn, og kunne aldri tenke meg en som er eldre ;-)

 

Når det er sagt er det det samme for meg hva andre gjør, så lenge jeg slipper det selv.

Skrevet

Merkelig nok har jeg innerst inne litt fordommer mot slike forhold. Er 18 år mellom meg og mannen så har jo absolutt ikke noen grunn til det. Men man er ikke like rasjonell bestandig tenker jeg ;)

Vi har vært sammen i 8 år, gift og 2 barn sammen.

 

Anonym poster: 5dc8178d9e3c0a509bdfd97aeafb9cd9

Skrevet

Så lenge dere har det godt er vell alt i orden, men jeg ville ikke hatt en mann som er så mye eldre enn meg. Tenker på slikt som at jeg ville lenge vært enke hvis han og jeg skulle dø innenfor statestikken. Kanskje ikke han vil ha barn o.l..

Skrevet

Jeg tenker at jeg synes det er æsj. Men til sammenligning er jeg 27, og mamma og pappa er 46. Jeg ser led andre ord på alle over 35 år som uaktuelle partnere for meg.

 

Anonym poster: b29e9ea5473d0433ceff3b1e72a74d10

Skrevet

Jeg liker ikke menn som involverer seg i så unge damer. Uansett hvor tantete og modne jentene er.

Ekkelt!

 

Anonym poster: 2fc0096b9fc52df1340b7d26de8e9e48

Skrevet

At det neppe er like stas om 20 år.

Gjest yrild
Skrevet

At jeg aldersmessig kunne vært venner med dere begge fordi jeg er midt imellom :-) har mange mødre rundt meg feks. som er alt fra 20- 47 og bortsett ifra de aller yngste så tenker jeg aldri over hvor gamle de er og har god kontakt med bådev endel i midten av tyveårne og et par i midten av førtiårene.

 

Tror ikke alder betyr alt, så prøv det ut. Det kan gå like fint og like galt som med en på samme alder.

Skrevet

Jeg er 20 og mannen min er 38:-) Har en datter sammen og har aldri vært lykkeligere.

Så lenge du føler det er riktig og du vil satse på det så for det!

 

Anonym poster: 3a15cd515c3736959e28fe5548b4b6f5

Skrevet

Jeg var 19 han 40, det er 23 år siden og vi er sammen enda:)

 

Anonym poster: c53c684bf0fa4b58a50116be8ef9364a

Skrevet

Helt ærlig?

 

Å jæven, nestn dobbelt så gammel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...