Gå til innhold

Hva er den verste ulykken du har vært utsatt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke har hatt noen større ulykker er det lov å si tryna i trappen også :P

Anonym poster: bdc860eae94a159ff6e825a1335cb6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste var å stukket av en HIV-infisert sprøyte. Det var ikke akkurat en uhell da han som gjorde det gjorde det med vilje, men det var ille.

Har også vært i 2 bilulykker

Anonym poster: 37f402e88ad067b0977c7667fafd4757

Skrevet

Ble påkjørt bakfra da jeg stod på snowboard for hundre år siden. Brakk håndleddet.

Ellers klarte jeg å kjøre en kokkekniv nesten gjennom hånden da jeg skulle dele noen frosne hamburgere. Kunne se knivspissen på andre siden av hånden, og blodspruten stod i taket. Det var egentlig verre enn snowboardulykken, jeg hadde fullstendig panikk, og det var så mye blod at det så ut som om noen hadde blitt drept der.

Skrevet

omsorgsvikt som barn

seksuelt misbruk før jeg ble tenåring (skjedde kun en gang som jeg husker ihvertfall men satt dype spor)

voldtatt av partner (dum som jeg var tilga jeg og det skjedde en gang til et år senere. Mange år siden han ble kastet ut av mitt liv nå.)

Sykdom/syndrom som gjør at jeg ikke fungere i jobb lenger.............

Hva som er verst er nok det siste men de er alle oppe der i samme klynge.

Anonym poster: 525a077a1c3bf35c9b0efa9712412822

Skrevet

Har heldigvis ikke oppleve noe skikkelig alvorlig. Det mest alvorlige var kanskje da jeg gikk gjennom isen i -20 langt ute i ødemarka. Slapp unna med litt frostskader på bena.

Anonym poster: 97480db94e6af9d1b4200d7e6c993b42

Skrevet

Vært i en bilulykke hvor bilen ble totalvraket, men jeg slo meg bare litt i kneet. Var en skremmende opplevelse likevel.

Hardt skadet har jeg aldri vært, har knekt en tå (sparket i en stol), forstuet en finger (på håndballbanen) og strekt et leddbånd i håndleddet (tryna og tok meg for) så det er ikke akkurat alvorlige ting jeg har opplevd.

Anonym poster: 06d313416c41f9ec3a66a1a6a64311ef

Skrevet

Har vært i en bilulykke. Bilen ble totalvrak, men det gikk bra med både barna mine og jeg, heldigvis. Jeg fikk noen skrammer, men barna fikk ingen skader. Er så takknemlig for det.

Anonym poster: ca27955f58b1066b96b35e27e8507cfe

Skrevet

Aldri noe alvorlig heldigvis, men jeg falt og slo kneet mitt ganske hardt som tolvåring. All huden skrellet av og nå, faktisk nærmere 20 år senere har jeg fortsatt vondt i det kneet. Har hatt infeksjon senere også, det er så tynn hud der.

Anonym poster: 2557b72ee49771670cae6cd58942d1c0

Skrevet

Ble.påkjørt av en bil som åtteåring. Hodeskallen sprakk, ble lagt i koma i nesten to uker. Mistet hørselen på det ene øret og utviklet epilepsi i etterkant.

Anonym poster: 7a8ea6fd1bbbf4b612368c9063018ca1

Skrevet

Fikk en elg i sida på bilen som bare løpte rett ut i veien. Skremmende opplevelse.

Skrevet

Hmm.. Jeg falt i skolegården og slo ut den ene forbanna mi da jeg var 10 år.

Og så har jeg totalvraket en bil med ei venninne som passasjer. Vi hadde englevakt, og slapp unna uten skader.

Skrevet

Bilulykke med min mann og vår datter.ble påkjørt av en idiot.bilen ble totalvrak,mens mannen sliter fremdeles med nakken etter dt(nærmer seg 1 år siden),ellers slapp vi billig unna.

Anonym poster: c81f16ecc0904593adf5886b0e87ceec

Skrevet

Jeg knuste ene hælen min når jeg var 3 år. Jeg satt på bagasjebrettet på sykkelen til storesøstera mi. Fikk ene beinet inn i eikene. Når vi kom hjem fikk jeg streng beskjed av søsteren min om å ikke si at jeg satt av sykkelen også stakk hun. Jeg satt i sofaen når mamma kom inn i stua og spurte hva som var galt fordi jeg var likbleik i ansiktet. Ingenting svarte jeg,så så hun at ene sokken min var helt rød og når hun tok den av var hælen helt knust.

Når jeg var 7 år kappet jeg nesten av ene pekefingeren min på en brødkuttermaskin. Fikk sydd den på igjen. Jeg har kuttet meg 10 ganger i den pekefingeren så er et under at jeg fortsatt har den.

Skrevet

Har ikke opplevd noe veldig dramatisk. Falt ut av nederste køyen av en køyeseng når jeg var 6 og brakk kragebenet. Fikk en gang en motorsykkel over ankelen, men den var ikke i noe særlig fart når vi veltet, så var ikke noe mer dramatisk enn noen uker på krykker.

Skrevet

Har ikke mye å velge mellom. Tror jeg må si den gangen vi hadde vært på brølestikk i 4. klasse, vi løp så fort vi kunne, men var ikke enige om hvilken vei vi skulle svinge, jeg veide minst og havnet i asfalten. Fikk kanskje en liten hjernerystelse og har fremdeles en flekk i hode der jeg ikke har hår.

Anonym poster: e59a4b8fdc270560642aba23cae14954

Skrevet

Jeg smalt i gulvet i gymmen da jeg gikk i 6.klasse. Var en gutt som slang seg i tauet akkurat når jeg løp forbi og meide meg ned så jeg slo hodet i gulvet med et smell. Vi lekte katt og mus med masse hindre og ingen tenkte på å se seg for, jeg bare løp og han bare slang seg...

Besvimte og husker ingenting før jeg kom til meg selv i garderoben sammen med rektor.

Kraftig hjernerystelse og har fått tinnitus av skaden.

Har faktisk aldri hatt alvorlige skader, aldri vært alvorlig syk e.l. Utenom barnefødsler har jeg bare vært på sykehuset en gang, da hadde jeg lungebetennelse og var dehydrert så jeg fikk væske og antibiotika intravenøst, samt oksygen inn i nesa et par dager. Ingen "nær-døden" opplevelser i livet mitt så langt, heldigvis.

Skrevet

Pappa kjørte med alle oss 4 søsken i bilen da den fallt utfor et juv som gikk rett ned 3 meter. Bilen var totalvraket og broren min fikk et gedigent kutt fra panna og ned til nesen. Ellers slapp vi alle unna.

Hmm, ellers store ulykker? Har vel skjennerelt vært veldig heldig :)

Skrevet

Ulykker har jeg vært relativt spart for. ble påkjørt en gang på vgs, men slapp unna med et skrubbsår på haka etter speilet til bilen.. englevakt!

Psykisk var det å sitte på fergeleiet å vente på han som skulle hente meg. satt i en time for så å ta ferga tilbake. Først etter 4-5 timer fikk jeg vite at han hadde vært utsatt for ei alvårlig bilulykke..

Sammenhengende gallesteinsanfall i nesten 5 døgn. hadde betennelse i bukspyttkjertelen..

Operert for hjernesvulst...

Det jeg kommer på i farta..

Skrevet

Har skadet meg to ganger og var like klønete grunner begge to...

Knuste halebeinet fordi jeg landet rett oppå det når jeg sto vaklende på ett bein for å ta av meg mine høyhelte sko... Sliter fremdeles mye med smerter i det selv om det er rundt 10 år siden. Det vokste sammen til en klump og er derfor vondt å sitte på hardt underlag.

Forstuet tommelen når jeg skulle stramme gjorten på salen. Hesten min blåste seg skikkelig opp så jeg dro hard til og så glapp jeg taket. Gjett hvem som handlet strikk-gjort neste dag så jeg ikke måtte trene styrke pga det igjen :-D

Skrevet

3 store bilulykker,noe som har gjort at jeg er 100 % uføre i dag,men i tillegg så er det værste den gangen vi ble ranet i paris,vi satt i bilen,ventet på rødt lys, og det kom en å knuste min rute, fikk kvelertak på meg,og forsøkt ranet.det værste var ugenes hyl i baksetet,da de så alt, og at jeg var full av glass.....trodde jeg var kvivstukket....

Anonym poster: 9d64866fe68e50ab11f96c220d56dc44

Skrevet

Trynet i gymtime siste året på videregående. Landet dumt med kneet så det knuste innvendig. Operasjon ble ikke så veldig vellykket, så kneet er ødelagt for livet :( har smerter hver dag og kneet går ofte ut av ledd.

Anonym poster: 73627bc74e9f119322881f16f6edbf23

Skrevet (endret)

Kappet nesten av stortåa med spade når jeg var 9 år. Ramlet I brønn med vann i når jeg var 14, skrapet meg opp på baksiden av låret og fikk ett stort arr.

Endret av Øyne som ser!!
Skrevet

Falt ned et skrent på 30m da jeg var 14 var litt ustø og skulle lene meg inntil et tre som ikke var så stødigt kan en si... Endte opp med skrubbsår i hele ansiktet, hjernerystelse og kne utav ledd =/

Var første mann til trafikkulykke der en motorsykkel hadde krasja i autovernet, og sjåføren hadde fløyet mangen meter fra sykkelen.. Han døde mens vi venta på ambulansen..

Skrevet

En rideulykke hvor hesten ble skremt i galopp, falt, og han landet oppå meg, rullet over meg to ganger. Gikk bra med både hest og rytter, men skremmende.

Anonym poster: b9ec49be7d2213ccfc3f162b497a87b2

Skrevet

ødela kneet som 9åring. ødela no ryggmuskler etter fall fra hest som 16åring. Utover det har jeg kjørt av veien et par turer, men ikke noe dramatisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...