salt og pepper Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg vil ned 2-3 klesstørrelser til sommeren, bli kvitt endel av magen. Om meg: Har bekkenplager, det jeg tåler av trening er sykkel, svømming og stabiliseringsøvelser. Kan jeg klare dette? Noen gode råd på veien? Tenkt å følge GR, 1900 kca(delammer).
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Kan gå tunge fjellturer? Dette hjalp for meg da jeg ville raskt med i vekt. (gjerne med litt vekt på ryggen) Anonym poster: f30a79ff37880a919e7e0d25d31280fc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Slanking er 90% kosthold og 10% trening, så det klarer du fint. Er 10-11 uker til 17.mai, innen den tid bør du ha fått av kanskje 6-8 kg og innen ferien er du enda slankere. Men du må være flink med kosten da, ikke slurv der. Anonym poster: 4a853485332a093d5e68f6a9ae383c5e
Pinnus Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Det kommer jo veldig an på hvordan du ser ut i utgangspunktet. Har du mye ekstra går man som regel fortere ned enn om man i utgangspunktet er slank og bare skal stramme opp litt her og der. Svømming er bra all-around trening. Så lenge disiplinen er på plass i forhold til kosthold og trening, går det nok bra. Personlig synes jeg det er bedre å unne seg en sjokoladebit når man holder på å forgå, og så holde seg til kostholdsplanen hele uken, mandag tom søndag. Sånn "kos i helgen" skeier ofte ut. Endret 1. mars 2013 av Pinnus
salt og pepper Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2013 Takk! Nei tunge fjellturer er nok ikke bekkenet mitt med på gitt. Får problemer etter ikke altfor lang tid på vanlige spaserturer. Jeg har rikelig å ta av, vet fra tidligere runde på GR at jeg går saaakte ned. Da er det så lett å miste motivasjonen. Noen med lure treningstips jeg kan få til hjemme? F.eks noen som har fått bra resultat med trim/spinningsykkel?
Pinnus Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Takk! Nei tunge fjellturer er nok ikke bekkenet mitt med på gitt. Får problemer etter ikke altfor lang tid på vanlige spaserturer. Jeg har rikelig å ta av, vet fra tidligere runde på GR at jeg går saaakte ned. Da er det så lett å miste motivasjonen. Noen med lure treningstips jeg kan få til hjemme? F.eks noen som har fått bra resultat med trim/spinningsykkel? Winsor Pilates på DVD - bruker den mye selv!
BikkjeBisk Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Kan du prøve en annen diett? Ketolyse trenger man jo ikke så voldsomt med mosjon og fettet "renner jo av".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå