hormonia&alienimagen3 Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Nå blir det mindre og mindre søvn og jeg er mer og mer hissig...Utrolig kjipt for de to andre ungene og gubben da!Jeg er ca uke 18 og føler jeg bare freser mer og mer,og får nesten ikke med meg noe som helst av noe..Kan jo ikke jobbe eller gjøre mer en fokusere på å ikke hakke for mye på familien nå jo! Plus jeg får brått kjempe smerter i magen ala strekk og kramper er det noen som har ide på å ta kverken på mareritt og noe for å sove?
håpefull<3 Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Huff, høres slitsomt ut :S Er i uke 38 og sover maks 4 timer i døgnet. Men er heldig og har visst et "hormonfritt" svangerskap Går rundt i koma pga søvnmangel, men null kjefting på de rundt meg da. Kan ikke huske at jeg har vært grinete en eneste dag de siste 9 mnd, og mannen tror jo snart at alle andre hormonelle gravide bare bruker hormoner som en unnskyldning Aner ikke om man kan ta noe for søvnmangel, fastlegen sa at dette dessverre er normalt når jeg klagde på lite søvn. Mareritt tviler jeg på du får gjort så mye med. Har det selv, og trøster meg med at det går over til slutt. Men jeg har vært plaget første og siste trimester. Når jeg var i 2. tri var jeg i himmelen! Bare krysse fingrene for at du slipper å ha det sånn resten av svangerskapet :S
hormonia&alienimagen3 Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2013 Tenkte om jeg legger til meg en virkelig spesifik legge rutine med natta te og nøyaktig samme tidspunkt osv så kan det kanskje hjelpe...Verdt å prøve ihvertfall...Ingen her fortjener huden full pga min søvnmangel ;P
håpefull<3 Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Ja du får gjøre et forsøk Nei blir slitsomt om det skal fortsette resten av svangerskapet i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå