Gjest Ziva Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Gubben - han løper som ei tispe med løpetid. Ikke utro, men aldri hjemme. Sfo - dont ask, er bare litt frustrert i dag. Trass - jeg blir jo absolutt ikke kranglete når noen trasser med meg. Naboen - jeg vil sove og han pusser opp bad. Kroppen - den har virkelig valgt den rette dagen med smerter og krangling. Apoteket - hentet resept og susehuet bak disken skulle så absolutt ikke gi meg det jeg skal ha, men et erstattnings preparat. Av dyrekjøpt erfaring så fungere ikke samarbeidet mellom kroppen og det preparatet. Hjelper ikke på humøret å krangle om min rett. Så resten av dagen kan jo bare bli perfekt nå, for verre kan den ikke bli.
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Men du kan alltids lage ostesmørbrød. Alt blir litt bedre med det.
Lisjtuppa Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Livet er ikke alltid lett! Her har jeg ødelagt kjøkken og stue pga. Vannskade, syk mann og baby, en ødelagt bil og det regner ute:/ ostesmørbrød kunne vært godt her også ( men er tom for brød)
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har en temaoppgave som skal skrives. En eksamen som skal leses til en bacheloroppgave som jeg burde begynne å forberede meg til lese meg opp om. Skal ha svigermor på besøk i dag. Klær som bør brettes og så lant i dag har jeg lest litt, vasket leiligheten det måtte gjøres. Og vært alfor mye her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå