Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Damer som aldri blir sinte. Aldri gjør noe dumt og tar godt rede på kropp og sjel. Vet jo at det er mange brukere her inne og at det sikkert er forskjellige menesker som skriver de forskjellige trådene, men syns det er litt paradoksalt at en plass med så mange perfekte damer flytter over i håpløse menn. Verken jeg eller mannen er perfekt vi er i grunnen stokk late og godtesjuke hver helg begge to . Jeg inbiller meg i grunnen at vi er like bra eller dårlige, men er det ellers slik at en er håpløs og en er perfekt i alle forhold? I venne kretsen min vet jeg jo om par jeg syns er litt ubalanserte der en anstrenger seg og gjør mye mer enn den andre, men her inne er det jo helt ekstremt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Snedig. Jeg leser akkurat det samme forumet som deg, og tenker at dette er det norskspråklige foreldreforumet med den største opphopningen av sosioøkonomisk dårligstilte, lavt utdannede mennesker med svært dårlige retoriske evner. Anonym poster: d854cbb995b1acfba838f6d9358f2942
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 det er kun jeg som er perfekt her! Men man er da ikke perfekt om man ikke har et følelsesliv som svinger litt. Det er menneskelig å være lat innimellom, og helt naturlig å ha lyst på noe søtt. Det er også helt naturlig å irritere seg over andre innimellom, og å si det høyt. For meg er å være menneskelig perfekt
Kathrine. Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Føler meg ganske perfekt, siden vi alle er friske, begge jobber, har god råd, hus, bil og råd til alt vi ønsker oss. MEN veier 7-10 kg for mye, har ikkje perfekt kosthold verken til meg sjølv eller ungene og handler gjerne klær i kjedebutikker, så er nok ikkje perfekt i dib-verden.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Føler meg ganske perfekt, siden vi alle er friske, begge jobber, har god råd, hus, bil og råd til alt vi ønsker oss. MEN veier 7-10 kg for mye, har ikkje perfekt kosthold verken til meg sjølv eller ungene og handler gjerne klær i kjedebutikker, så er nok ikkje perfekt i dib-verden. Ååå guri, du høres særs uinteligent og fjern ut. Anonym poster: 03afbe5e30c10b7530e496dfc80a75df
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Føler meg ganske perfekt, siden vi alle er friske, begge jobber, har god råd, hus, bil og råd til alt vi ønsker oss. MEN veier 7-10 kg for mye, har ikkje perfekt kosthold verken til meg sjølv eller ungene og handler gjerne klær i kjedebutikker, så er nok ikkje perfekt i dib-verden. Ååå guri, du høres særs uinteligent og fjern ut. Anonym poster: 03afbe5e30c10b7530e496dfc80a75df Du virker jo koselig må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Snedig. Jeg leser akkurat det samme forumet som deg, og tenker at dette er det norskspråklige foreldreforumet med den største opphopningen av sosioøkonomisk dårligstilte, lavt utdannede mennesker med svært dårlige retoriske evner. Anonym poster: d854cbb995b1acfba838f6d9358f2942 Signerer denne.. Flyter ikke akkurat over av akademiske friskuser her inne.. Og det gjelder for meg selv også Anonym poster: 1657074688828551099db076e51cd1ea
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er ikke perfekt altså Ikke perfekt mann og huset står oppned til tider. Flink til å spise sunt i perioder, andre ikke. Men jeg elsker familien min som den er og kunne ikke tenkt meg å tilbringe tiden noe annet sted;) Anonym poster: a7585211aba6b463c3b737907c99bd6a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Snedig. Jeg leser akkurat det samme forumet som deg, og tenker at dette er det norskspråklige foreldreforumet med den største opphopningen av sosioøkonomisk dårligstilte, lavt utdannede mennesker med svært dårlige retoriske evner. Anonym poster: d854cbb995b1acfba838f6d9358f2942 Signerer denne.. Flyter ikke akkurat over av akademiske friskuser her inne.. Og det gjelder for meg selv også Anonym poster: 1657074688828551099db076e51cd1ea Nei og takk og pris for det Anonym poster: ad3938eaf6e5a3e741e46cff8f2385f3
Panterjenta85 Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Hmm.. Mulig jeg tolket HI sitt innlegg feil, men var det ikke snakk om balanse i forholdet? Hos oss er vi veldig like. Så klart innbiller jeg meg at jeg er bedre enn mannen min til veldig mye, men det gjør nok han og. Hehe. Tror det handler mye om de kravene vi damer setter til oss selv kontra mannfolka også. Vi er altfor mange som lider av flinkpike-syndomet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 Hjemme hos oss er det omvendt, mannen er perfekt og jeg er helt håpløs. Jeg tror ærligtalt ikke han hadde valgt meg om han fikk en ny sjanse. Anonym poster: e17f95c7379ae6c65184f43077fecfd5
Kortslutning Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har et helt annet inntrykk enn det du har. Det er jo her inne man finner de merkeligste skvanker, vaner, fordommer, husvask-tråder og så videre. Jeg synes i grunn de fleste her virker som helt vanlige folk med sine "feil" og bekymringer om de gjør ting riktig. Og om noen virker perfekt utad, så er det ikke sikkert det er sannheten heller:) Noen smører nok på litt ekstra
Kortslutning Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Hmm.. Mulig jeg tolket HI sitt innlegg feil, men var det ikke snakk om balanse i forholdet? Hos oss er vi veldig like. Så klart innbiller jeg meg at jeg er bedre enn mannen min til veldig mye, men det gjør nok han og. Hehe. Tror det handler mye om de kravene vi damer setter til oss selv kontra mannfolka også. Vi er altfor mange som lider av flinkpike-syndomet. Ja, det tenkte jeg ikke på! Nerdens`mus tenkte kanskje på balanse i forholdet:) Hang meg litt opp i overskriften og leste tydeligvis ikke gjennom innlegget godt nok:)
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #15 Skrevet 1. mars 2013 Tenker mer på alle de trådene der Hi har gjort noe dumt. Eller iritert seg over noen( ofte med god grunn) Da flytter det over med folk som selv aldri kunne gjort noe sånt og alle er så mye bedre enn Hi. Men med en gan det er en tråd om en mann som knapt nok smører brødskiva si selv. Som kjefter på vennene hennes og overnatter hos venniner. så er det helt normalt idet er selfølgelig Hi som er hårsår, paranoid og storforlangende. Så det virker som om veldig mange damer her forventer en helt annen oppførsel fra damer en menn, mens i min verden så gjør bådde damer og menn dumme ting og det er ikke sosialt akseptabelt at men ikk løfter en finger. Så jeg lurer litt på om det virkelig er slik dere lever at damene gjør alt som må tilog mennene gjør alt de vil.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har egentlig samme inntrykk som deg. Ikke det at hver enkelt er perfekt, men svarene virker som er perfekte. Enten svarene omhandler skrikekurer, kosthold, kommunikasjon seg i mellom osv så er det så mange med fasiten. Så mange som reflekterer over hver eneste beslutning de tar i løpet av dagen. Ting er veldig svart hvitt her og. Spesielt i de trådene om de som vil ha mening og at dems mening er den riktige. Anonym poster: 75b30b49070fe270a7b3fc8b5a2132be
Kathrine. Skrevet 1. mars 2013 #17 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Føler meg ganske perfekt, siden vi alle er friske, begge jobber, har god råd, hus, bil og råd til alt vi ønsker oss. MEN veier 7-10 kg for mye, har ikkje perfekt kosthold verken til meg sjølv eller ungene og handler gjerne klær i kjedebutikker, så er nok ikkje perfekt i dib-verden. Ååå guri, du høres særs uinteligent og fjern ut. Anonym poster: 03afbe5e30c10b7530e496dfc80a75df Da tenker eg at du er enten ironisk eller sur og bitter. Endret 1. mars 2013 av Hovden
Rivjernet Skrevet 1. mars 2013 #18 Skrevet 1. mars 2013 Snedig. Jeg leser akkurat det samme forumet som deg, og tenker at dette er det norskspråklige foreldreforumet med den største opphopningen av sosioøkonomisk dårligstilte, lavt utdannede mennesker med svært dårlige retoriske evner. Anonym poster: d854cbb995b1acfba838f6d9358f2942 Da er det jaggu bra du er her for å heve standaren litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå