Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er så dårlig på å kontrollere følelsene mine. Er jeg lei meg så renner tårene og jeg hulker, klarer ikke ta meg sammen selv om jeg prøver å skjule det. Blir så rød i øynene og hoven og rød på nesen. Prøver å gtenke på noe annet og se bort osv, men tårene bare renner. Ikke alltid det passer like bra om jeg sitter på bussen eller på jobb. Er "ordentlige" grunner for at jeg gråter, feks dødsfall i nær familie/vennekrets, men verst av alt er når noen i nær familie/venner er alvorlig syke og jeg vet de vil dø, men føler at andre i samme situasjon klarer å kontrollere seg mer? Hva gjør dere? Anonym poster: 820833baf6d5c2749cdd6064aa2f95b3
Bustetroll Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har heldigvis aldri opplevd at noen nære har gått bort, men mye annet trist. Har hendt at jeg har begynt å gråte offentlig og.. Av og til klarer jeg å holde meg, av og til ikke. Det er vel ikke helt sunt å stenge inne alle følelser heller
Gjest yrild Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Vi gjør vel alle det vi kan, men hvis du har nær familie/venner som ligger for døden så er det vel ikke så rart at du gråter en skvett? Noen er veldig kontrollerte, andre har hjertet utenpå kroppen. Jeg foretrekker nok de litt mer ukontrollerte menneskene :-) Endret 1. mars 2013 av yrild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå