Gå til innhold

Billig ferie i påskehelgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å komme oss utenfor landegrensen en tur i påskehelgen (onsdag/torsdag til søndag/mandag), og lurer på hvordan vi kan gjøre dette billigst mulig da budsjettet er meget begrenset.... Har sjekket litt flybilletter, men syns det meste er ganske dyrt. Vi bor i Trondheim.

Har noen forslag, så hadde jeg blitt meget takknemlig!? :-)

Anonym poster: f0ef292a5d9c6192766d4904708748bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Reis østover, feks Riga, Tallin, Krakow osv. Billigere å bo og stort sett bilig å reise. Sjekk om Norwegian har noen billetter? Gå inn på deres Lavpriskalender og sjekk. Så bruker du tripadvisor etterpå til å finne et ok hotell.

Men det er mulig du er litt sent ute.. :)

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Tror du er litt sent ute, og bor feil sted :P (Bor selv i Tr.heim og vet alt om dyre flybiletter...) Men, utenfor landegrensene, hva betyr det? Dere kan jo f.eks reise til Åre ;) Tog/bil, hyggelig sted, fine hotell/hytter, koselige gater.

Restplass.no har noen turer til København, feks, du får surfe litt ;)

Skrevet

Tror du er litt sent ute, og bor feil sted :P (Bor selv i Tr.heim og vet alt om dyre flybiletter...) Men, utenfor landegrensene, hva betyr det? Dere kan jo f.eks reise til Åre ;) Tog/bil, hyggelig sted, fine hotell/hytter, koselige gater.

Restplass.no har noen turer til København, feks, du får surfe litt ;)

Ja, jeg bor feil sted..... Mye enklere å reise fra Oslo! Utenfor landegrensene betyr vel bare at vi hadde vært fornøyde med å komme oss utenfor norge en tur.

Danmark eller Sverige er helt greit.

Har prøvd å sett litt på restplass, men jeg får se litt mer....

Ellers tenkte jeg at hvis noen har noen gode idéer, så hadde det vært fint å fått noen tips! :-)

HI

Anonym poster: f0ef292a5d9c6192766d4904708748bc

Skrevet

København, Stockholm, Østersund. London blir vel fort dyrt, kan jeg tenke meg... Eventuelt noe i Øst-Europa. Nice?

Skrevet

Ta toget til Østersund og legg dere inn på et spahotell :)

Anonym poster: fc78f6a817261b1bd061cd692e391984

Skrevet

Expedia.no er ei bra side. Jeg har funnet mange helgeturer der.

Skrevet

Hvor mange unger skal dere ha med?

Og ca. hvor mye er budsjettet?

Anonym poster: d28de218c1a7244bd0fadff4dfeb61c5

Skrevet

Dytt

Anonym poster: d28de218c1a7244bd0fadff4dfeb61c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...