Lilli med småtrolla Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Er dag 2 på overtid... Og som du sikkert gjetter, er jeg megalei! Rastløs og klar for å få ut lillebror! Siden jeg nesten ikke klarer å sove noenting på nettene, ville jordmor hjelpe meg litt på kontrollen i går. Jeg var ganske moden, fikk en fing inn, så hun strippet meg. I går ettermiddag hadde jeg sterke kynnere, og natt hadde jeg 2 tak som kunne minne om rier. Slimproppen gikk også etter strippingen... Litt av den kom i går kveld, litt i natt.. Men nå er altså ALLE tegn borte. Har kanskje en kynner i timen.. Thats it! Spørsmålet er: Tror dere jeg eg langt fra fødsel? Hvor lenge etter stripping eller slimproppens løsing fødte du? =) Tar i mot ALLE erfaringer, tips og råd... ALLE, utenom tipset om å nyte den siste tiden....
Hybelkanina Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Stripping hadde aldri noen effekt på meg. Men fra slimproppen gikk tok det 7 timer før riene begynte. Håper du er igang snart, lykke til!
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Aldri.... Strippet to uker før termin pga jeg var moden og hadde litt åpning. Litt av slimproppen gikk. Strippet termindagen, litt mer av slimproppen gikk. Satt igang 14 dager over termin og enda en stripping uten effekt. To dager senere gikk hele slimproppen. Et par timer senere tok de vannet og da begynte riene!!! 5.5 time etter første rie var babyen ute.... Jada, jeg var virkelig driiit lei når jeg gikk 16 dager over og jordmor sa i uke 38 at hun ville bli veldig overrasket dersom jeg gikk til termin!!!
Lilli med småtrolla Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2013 Oi, Madam Mim!! Slik ventetid på slutten av svangerskapet unner jeg ikke min verste fiende... Hørtes ut som en tolmodighetsprøve uten like Da tror jeg at jeg velger å legge hovudfokus på Hybelkanina sin erfaring med slimpropp
mvt Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg var på overtidskontroll dag syv og ble strippet. Neste dag ble hun født:) men om det var strippingen, masse trappegåing, litt sex kvelden før eller bare det faktum at jeg var så lei av venting at jeg bare koste meg den dagen, er ikke godt å si. Lykke til!
Fomle84 Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 1 uke etter stripping. Fikk masse falske rier samme dag så gikk det over til dagen etter. Fredagen etter begynte det litt igjen, lørdag kom riene og hun ble født i en kjempe fart.
Juliprinsessene Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Blei strippet kl 22 på kvelden, fødte kl 05.25 neste morgen.
Lilli med småtrolla Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2013 Okei =) Så når kynnerene/riene dabbet av, så trenger jeg kanskje ikke håpe på at det hadde noe særlig virkning... Hadde også sex i gårkveld... Så det skal ikke stå på innsatsen! Neste gang det blir sex, skal babyen være på utsiden av kroppen min Nei, jeg får vel bare instille meg på å bli satt i gang om mer enn en uke... så blir jeg hvertfall ikke skuffet... Utrolig at man kan bli så sliten av å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå