Gå til innhold

MARS!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Mars mars mars mars mars!! Fuglesang og sol og mars mars mars!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mars alt?! Væææ, nå ble det en enda travlere fredag... Men jeg ser fint for meg deg på taktfast lunsjtur i dag :)

Skrevet

Her skinner sola og fluene synger :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ja nå er det per prinsipp vår! Hurra for mars!

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hurra for årets første vårdag!

I dag skal jeg kun jobbe frem til lunsj, deretter hjem for å hente resten av familien før turen går til skogs. Bål, pølser, kakao og kvikklunsj :)

Dette blir en bra dag!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Bare to månder igjen til man kan forvente barmark frem til høsten

Skrevet

Mars ja!

Hurra!

Det kommer til å skje store ting i mars.

Store.

Gjest sug lut
Skrevet

Bare to månder igjen til man kan forvente barmark frem til høsten

Jeg leste "barnemark". Det var ikke så hyggelig.
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Gaah takk nå som jeg akkurat var sluttet å klø etter at det var lus i barnehagen. Nå kommer jeg til å se etter mark i en månde.

Gjest sug lut
Skrevet

Gaah takk nå som jeg akkurat var sluttet å klø etter at det var lus i barnehagen. Nå kommer jeg til å se etter mark i en månde.

Bare hyggelig :)
Skrevet

Mars mars mars, slaps, snø, overflomming av vann, og - ironisk nok - manko på vann.

Meeen, mars betyr også at vi er et godt steg nærmere sommeren, og at sola faktisk skinner på gården for første gang i år :D Juhuu!

Skrevet

Jeg trodde det var sjokoladen du mente. :)

Mars måned er også bra.

Skrevet

Jeg tenkte også på sjokoladen. Jeg har lyst på sjokolade. Pms-tid, jeg trenger pms-farmen nå

Skrevet

Den jævla pmsen, hver jævla måned, og like forbanna vanskelig er det å holde seg i en jobb hvor man må smile pent.

Skrevet

Den jævla pmsen, hver jævla måned, og like forbanna vanskelig er det å holde seg i en jobb hvor man må smile pent.

Jeg har også en sånn jobb og idag måtte jeg ta meg sammen for å holde maska.

Skrevet

Mars! I dag har vi hoppet i søledam og konstatert at snøklokkene er utsprunget! Klosterklokker og mini påskeliljer er også på vei - hurra, mars!

:)

Skrevet

Mars! I dag har vi hoppet i søledam og konstatert at snøklokkene er utsprunget! Klosterklokker og mini påskeliljer er også på vei - hurra, mars!

:)

Jeg er så misunnelig, for det hørtes så deilig ut. Har selv vært på tur i nysnø med sutrete unge.

Skrevet

Jeg har fått oliventreet klippet i dag, mens det stod ute i solen og mesket seg.

Er ikke det mars så vet ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...