Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Mars mars mars mars mars!! Fuglesang og sol og mars mars mars!!!
bIomstre Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Mars alt?! Væææ, nå ble det en enda travlere fredag... Men jeg ser fint for meg deg på taktfast lunsjtur i dag
Gjest Helle_Høygir Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Ja nå er det per prinsipp vår! Hurra for mars!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Hurra for årets første vårdag! I dag skal jeg kun jobbe frem til lunsj, deretter hjem for å hente resten av familien før turen går til skogs. Bål, pølser, kakao og kvikklunsj Dette blir en bra dag!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Bare to månder igjen til man kan forvente barmark frem til høsten
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Mars ja! Hurra! Det kommer til å skje store ting i mars. Store.
Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Bare to månder igjen til man kan forvente barmark frem til høsten Jeg leste "barnemark". Det var ikke så hyggelig.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Gaah takk nå som jeg akkurat var sluttet å klø etter at det var lus i barnehagen. Nå kommer jeg til å se etter mark i en månde.
Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Gaah takk nå som jeg akkurat var sluttet å klø etter at det var lus i barnehagen. Nå kommer jeg til å se etter mark i en månde. Bare hyggelig
ms.Pond Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Mars mars mars, slaps, snø, overflomming av vann, og - ironisk nok - manko på vann. Meeen, mars betyr også at vi er et godt steg nærmere sommeren, og at sola faktisk skinner på gården for første gang i år Juhuu!
Anne-B. Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 Jeg trodde det var sjokoladen du mente. Mars måned er også bra.
Studine mevik Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Jeg tenkte også på sjokoladen. Jeg har lyst på sjokolade. Pms-tid, jeg trenger pms-farmen nå
Anne-B. Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Den jævla pmsen, hver jævla måned, og like forbanna vanskelig er det å holde seg i en jobb hvor man må smile pent.
Studine mevik Skrevet 1. mars 2013 #15 Skrevet 1. mars 2013 Den jævla pmsen, hver jævla måned, og like forbanna vanskelig er det å holde seg i en jobb hvor man må smile pent. Jeg har også en sånn jobb og idag måtte jeg ta meg sammen for å holde maska.
bIomstre Skrevet 3. mars 2013 #17 Skrevet 3. mars 2013 Mars! I dag har vi hoppet i søledam og konstatert at snøklokkene er utsprunget! Klosterklokker og mini påskeliljer er også på vei - hurra, mars!
Anne-B. Skrevet 3. mars 2013 #18 Skrevet 3. mars 2013 Mars! I dag har vi hoppet i søledam og konstatert at snøklokkene er utsprunget! Klosterklokker og mini påskeliljer er også på vei - hurra, mars! Jeg er så misunnelig, for det hørtes så deilig ut. Har selv vært på tur i nysnø med sutrete unge.
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2013 #19 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har fått oliventreet klippet i dag, mens det stod ute i solen og mesket seg. Er ikke det mars så vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå