Gå til innhold

Dere som synes sex er oppskrytt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det?

Bare nysgjerrig.

Anonym poster: fc0bf7d9a923c2ea9924b1c6ad0a1b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som synes det ?

Skrevet

Tydligvis. I tråden over hva som var oppskrytt var det en god del som skrev sex.

HI

Skrevet

Tydligvis. I tråden over hva som var oppskrytt var det en god del som skrev sex.

HI

De tenker vel sex er oppskrytt fordi de rett og slett er elendig i senga, eller at partneren er elendig. Det er vel ofte sånn at om partneren er elendig, blir man jo elendig selv også, og da vil jeg tro sex kan føles oppskrytt.

Jeg er derimot totalt uenig.

Anonym poster: 4aabff0631bf23d12f37008a7d20af70

Skrevet

Dersom noen synes sex er oppskrytt, så har de ikke hatt en god nok partner ;D

Skrevet

Ja, jeg synes sex er oppskrytt. Det er rett og slett bare ikke såååå godt at jeg må gjøre det hele tiden.

Mulig at jeg er dårlig i senga....

For å være litt seriøs - jeg tror at det koker ned til at vi mennesker har forskjellig sexlyst. Noen har stort behov, andre lite. Sånn er det bare. Det er ingen fasit på hva som er det riktige!

Anonym poster: cd654921cc18f652b56a7043f89d1f55

Skrevet

Jeg syns ikke at sex er oppskrytt men personlig har jeg dessverre ingen glede av det etter å ha blitt befølt av fetteren min når jeg var liten. Syns sex er ekkelt og forbinder det med skam. Men kommer aldri til å orke å fortelle noen om hva jeg føler og hva jeg har opplevd. Har pliktsex med mannen min hver uke da jeg elsker ham og mener at sex hører hjemme i et godt forhold.

Anonym poster: 16b8dc8c048eeec570d7d7787aad5013

Skrevet

Jeg kjenner ikke noe når vi har sex. Jeg har trodd han hadd en liten en, men den er 14 som er gjennomsnittet. Jeg har sex med han av og til, men bare fordi det er det rette og gjøre når man er gift. Beklager, jeg får ikke nytelse, skal jeg skamme meg noe innihelvete over det? Jeg har gjort alt jeg kan får å kjenne noe, men det er ikke noe nytelse, heller ikke vondt, bare ingenting. Har knipet også i lang tid, det er trangt, men er likevel ikke godt. Sorry, bare hat meg! Hater seg selv også for det, så dere blir ikke de eneste :(

Anonym poster: 7ec4eb516f68ab83151860909849a5f7

Skrevet

Jeg kjenner ikke noe når vi har sex. Jeg har trodd han hadd en liten en, men den er 14 som er gjennomsnittet. Jeg har sex med han av og til, men bare fordi det er det rette og gjøre når man er gift. Beklager, jeg får ikke nytelse, skal jeg skamme meg noe innihelvete over det? Jeg har gjort alt jeg kan får å kjenne noe, men det er ikke noe nytelse, heller ikke vondt, bare ingenting. Har knipet også i lang tid, det er trangt, men er likevel ikke godt. Sorry, bare hat meg! Hater seg selv også for det, så dere blir ikke de eneste sad.png

Anonym poster: 7ec4eb516f68ab83151860909849a5f7

kanskje en ide å se på sex som noe annet enn bare penetrering? klining, munnsex, masasje osv... kan gjøre selve penetreringen bredre også....

Anonym poster: 1f9bac7c4ca03b70a31b4daeb72b67b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...