Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen kan hjelpe meg med blokkering (Spamfilter, ?? hva det enn er) av en epost på gmail.

Så lurer jeg i samme slengen på om noen vet om det går ann å blokkere et mobilnr med telenor... Har lest på et forum at det går, og at man kan gjøre det på nettsidene deres, men det var fra 2010 så lenge siden.. Eller er det bare å kontakte kundeservice så ordner de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at det skal kunne gå an på Telenors sider, men enkelte telefoner (de fleste smarttelefoner) lar deg nå sperre enkeltnumre.

Skrevet

Har aldri hørt at det skal kunne gå an på Telenors sider, men enkelte telefoner (de fleste smarttelefoner) lar deg nå sperre enkeltnumre.

Ja alle sier det skal gå på sidene dems, men jeg aner jo ikke hvor jeg finner det, he he. Jeg har Nokia, og tror ikke det går der i alle fall.. :(

Skrevet

Kan du ikke kontakte g-mail supportsenter eller noe sånt? Kanskje de kan hjelpe deg?

Ang blokkering av et nummer, så kan du jo ta en telefon til operatøren/lensmannen/Nokia support eller noe for å høre hvordan du går fram? For det skal jo la seg gjøres....

Anonym poster: 37f056e205d9e8d4db696ad2b9c030fb

Skrevet

Kan du ikke kontakte g-mail supportsenter eller noe sånt? Kanskje de kan hjelpe deg?

Ang blokkering av et nummer, så kan du jo ta en telefon til operatøren/lensmannen/Nokia support eller noe for å høre hvordan du går fram? For det skal jo la seg gjøres....

Anonym poster: 37f056e205d9e8d4db696ad2b9c030fb

Ja, jeg hater å snakke i tlf over alt i verden så tenkte å prøve meg frem på nettet først,hehe.

Fikk fiksa slik at mail fra den epostadr gikk rett til sletting da ;

Skrevet

Hvis du går inn på kontakter og ser om det er en blokkeringsfunksjon der (på tlf). Tror du må inn på kontakten til den du vil blokkere.

Eller bytt til HTC der kan du blokkere kontakter.

Skrevet

Hvis du går inn på kontakter og ser om det er en blokkeringsfunksjon der (på tlf). Tror du må inn på kontakten til den du vil blokkere.

Eller bytt til HTC der kan du blokkere kontakter.

Det går ikke :(

Netopp betalt 3000 for denne, så tror ikke jeg vil bytte mobil med det første, he he

Skrevet

Det skjønner jeg :)

Men hva med å ta med tlf til et av Telenors utsalgssteder og spørre om hjelp der.

Eller ta en tlf til Telenors kundeservice og be om hjelp.

Lykke til.

Skrevet

Det skjønner jeg :)

Men hva med å ta med tlf til et av Telenors utsalgssteder og spørre om hjelp der.

Eller ta en tlf til Telenors kundeservice og be om hjelp.

Lykke til.

ja skal gjøre det :)

Skrevet

Send en mail til telenor da, så vet nok de hva du skal gjøre.

Anonym poster: 6fe47741c3181fdaf28fa6f711c4395d

Skrevet

Spamfilter gmail: huk av i ruten lengst til venstr for avsender i innboksen(hver linje har en rute, stjerne og label merke). Gå så opp på vertøylinjen over og klikk på utropstegnet. Holder du musepejerek over ser du at det står "Rapportér dom søppelpost".

Anonym poster: c3ecb9453171e54ef17f7fbeeb8bce94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...