Gå til innhold

Flere som ligger våken nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Jeg er gravid og våknet av at jeg måtte en tur på toalettet, men da jeg la meg igjen for 1,5t fikk jeg ikke sove. Er lys våken og senga føles vond for første gang;(

Anonym poster: d82038539ec64aa9acfd2a9f3c4efb2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig;( hvor langt på vei er du?

Skrevet

Endelig noe som kan minne om rier!!

Skrevet

Ja, ikke sovet godt i natt eller mye i det hele tatt :) men skal møte på sykehuset klokken 8 til planlagt KS :D

Anonym poster: 832e74d9b01cbe8dc5dcb91034522565

Skrevet

Gud så spennende for dere begge! Masse lykke til begge to!:)

Gjest Julia1984
Skrevet

Hatt omgangssyken i natt, men nå har det roet seg. Ikke sovet i natt overhodet. Vet jammen ikke hva som er verst, fødsel eller omgangssyke. Hater virkelig omgangssyken...

Skrevet

Lykke til til dere begge :)

Her ligger jeg våken etter å ha ammet lillemor på 8 uker, får ikke sove selv om jeg er ganske trøtt...

Skrevet

Nei, omgangssyken er ikke god å ha i hus. Men jeg ville nok valgt fødsel likevel, er sliten med x antall netter og dager hvor jeg ikke får sove. Alle stillinger gjør vondt, kroppen verker og humøret er virkelig nede. Slik sett gleder jeg meg til at far kan passe på babyen mens jeg får sove noen timer både natt og dag.

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg tror også jeg hadde gått for en 4 fødsel om valget sto mellom omgangssyke eller fødsel

Skrevet (endret)

Ja da. Vært våken i nesten to timer og venter på at gullegutt skal våkne. Har hatt dårlig sovehjerte siden gutten var baby med lakenskrekk og enorme nærhetsbehov. Og hjelper vel heller ikke nå som jeg straks går inn i 8. mnd som gravid med nr 2 :-)

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Hvorfor?

Jeg er gravid og våknet av at jeg måtte en tur på toalettet, men da jeg la meg igjen for 1,5t fikk jeg ikke sove. Er lys våken og senga føles vond for første gang;(

Du, kjenner jeg deg??? Snakket akkurat med venninne på tlf som fortalte det samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...