Gå til innhold

Bulgaria i juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Bulgaria i slutten av juni? Vi er en familie på fem som reiser til Blue Star Majestic Beach Hotell. Gleder oss kjempe masse til sol og varme :D Andre som ska til samme hotell forresten?

Anonym poster: 3c653e4fa0537c7bab27453c15980731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja der var vi i forifjor;) Kongehotell! Vi fikk rom på ene enden helt øverst så hadde balkong rundt nesten hele rommet:) Spiste bare middag der en gang og det var ikke så mye å skryte av da, men trivelige folk som driver:) Vi klagde på rommet vi fikk først da det ikke var vindu på soverommet, så fikk vi den førstnevnte og da ble det bra;) Fikk ekstra madrass også fordi begge oss har vondt i ryggene våre:) JEg vil tilbake jeg altså:)

Skrevet

Fint der men drit kaldt i vannet på den tiden.Var 16 c i svartehavet da jeg var der i slutten av juni..

Anonym poster: c98d8e5b661371926734a194c92dde8c

Skrevet

Vi var der i juni for noen år siden! Fantastisk hotell! Fikk også rom i øverste etg nest ytterst, kjempe fint rom på ca 60kvm med havutsikt:) om du ikke var den forrige som opprettet tråd om dette hotellet nylig, så søk på navnet for å se tipsene jeg kom med da:) god tur og kos dere!:)

Anonym poster: 458f0dc3fa0ab1a3af775ae6d82c20f4

Skrevet

Fint der men drit kaldt i vannet på den tiden.Var 16 c i svartehavet da jeg var der i slutten av juni..

Anonym poster: c98d8e5b661371926734a194c92dde8c

Det var relativt varmt i vannet da vi var der siste uken i juni.

Anonym poster: 458f0dc3fa0ab1a3af775ae6d82c20f4

Skrevet

Måtte inn å se på det på Star Tour sine nettsider. Flott hotell!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...