Gå til innhold

Gran Canaria i juni, for varmt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha med en liten på 10 måneder.

Noen som har erfaringer? Han skal vel ikke være noe særlig i sola da, hvordan gjør vi det?

Sikkert mange her inne som har reist mye til varmere strøk med barn, vi har ikke gjort det tidligere nemlig..

 

Anonym poster: d7d7e2304d4aa5b286abb223771826a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært på GC på sommeren, men har alltid hørt at det er en familiefavoritt hele året. At sommerene ikke blir så hete. Men du ser jo snittemp for stedet du skal på charteroperatørene sine sider?

 

Eller kan GC varmt anbefales. Norsk lege ihvertfall i Arguinigin om noe skulle skje.

 

Anonym poster: 4083da006455a9118a4fc3e583d014ef

Skrevet

Og soltips: ta med faktor 50, uv drakt og solhatt. Parasoll eller skjerm til vogna er smart å ha. En 10 mnd er jo ikke lett å holde i ro, men man kan kjøpe en stor parasoll der nede til bruk på stranda.

 

Anonym poster: 4083da006455a9118a4fc3e583d014ef

Skrevet

Flere?

 

Anonym poster: d7d7e2304d4aa5b286abb223771826a2

Skrevet

Flere?

 

Anonym poster: d7d7e2304d4aa5b286abb223771826a2

 

Bare meg som synes det er frekt å ikke takke for svarene man får, og kun skrive "flere"? Irriterer meg grønn... Man kan ha folkeskikk på et nettforum også.

 

Anonym poster: bfa2e382ccf9c08eec63c0c3df0f74f2

Skrevet

Flere?

 

Anonym poster: d7d7e2304d4aa5b286abb223771826a2

 

Bare meg som synes det er frekt å ikke takke for svarene man får, og kun skrive "flere"? Irriterer meg grønn... Man kan ha folkeskikk på et nettforum også.

 

Anonym poster: bfa2e382ccf9c08eec63c0c3df0f74f2

Takk, helt enig. Men ville ikke klage, da det bare var jeg som hadde svart tidligere.

 

Anonym poster: 4083da006455a9118a4fc3e583d014ef

Skrevet

Samme temp hele året. Har vært der i juli, ca 25 grader da. Akkurat passe. God tur!

Skrevet

Ja takk for svar til alle:)

 

HI

 

Anonym poster: d7d7e2304d4aa5b286abb223771826a2

Skrevet

Hadde aldri giddet dra der i juni. Det er en grunn til at mange reiseselskap stenger den destinasjonen da. Har selv jobbet i et som gjorde nettopp dette. Det ligger på rundt 20 grader og vannet er ikke noe å skryte av. Å dra med faktor 50 og full uv dress er hysterisk.

 

Anonym poster: 9bcbeb32e36531dd2c66447eff44f6a0

Skrevet

Grunnen til at Gran Canaria blir litt roligere på sommeren er jo ikke relatert til temperatur, det er jo fordi de andre feriemålene rundt middelhavet tar seg veldig opp. Der kan man jo ikke reise på vinteren, slik man kan med Gran Canaria. Jeg har vært på tenerife i begynnelsen av juli, da var det 30-35 gader.

 

Anonym poster: c2ebb5fbc990fd234bb3c1277740ef32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...