Gå til innhold

Dere som bruker olje i håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det ikke forferdelig fett?

Jeg lurer på om jeg gjør det galt, for den ene gangen jeg prøvde så det ti ganger verre ut enn før jeg vasket det, og ble så fett og fælt at jeg måtte vaske det på nytt med en gang.

Hvordan gjør dere det?

Anonym poster: 29fb9710ecc701f6a682a5bec06ed612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare i lengdene. Pumper ut en liten dæsj og jevner det ut ved å gre det.

Skrevet

nei, men jeg har tørt hår og tørr hud.

Skrevet

Okay, så da bør jeg kanskje holde det unna hodebunnen og bare ta i tuppene?

Leste så mye bra om oljer, at de skulle være så bra for hodebunnen og håret, så jeg kjøpte og tok en liten dråpe og masserte inn, gredde ut og lot det tørke. Men det ble så fett at jeg så ut som om jeg ikke hadde vasket håret på en måned. Så noe rart må jeg ha gjort.

Skal prøve å ta kun i tuppene da, så får jeg se om det har noen effekt. Takk :)

HI

Skrevet

Jeg bruker den til loreal.

Tar to pump og fordeler det i håret. Mest i "hestehalen" og litt på resten. Håret er helt tørt når jeg gjør dette.

Håret mitt blir ikke fett i det hele tatt. En dag hvor jeg ikke vasker håret først så tar jeg kun et pump som jeg fordeler.

Skrevet

Takk for råd! Da skal jeg prøve i tørt hår neste gang. Mitt var nemlig vått, vet ikke om det har noe å si.

HI

Skrevet

Jeg bruker det både i vått og tørt hår.

I vått hår blir det som en fuktighetsmaske, i tørt hår hindrer det at håret kruser seg - sa frisøren ;)

Jeg får ikke fett hår av det, men har det IKKE i hodebunnen/oppe på hodet. Bare i lengdene! Håret blir mykt, ikke fett.

Skrevet

Jeg tar det i vått hår nedenfor ørene, grer håret og lar det tørke inni håndkle.

Skrevet

Kun tuppene, eller Dvs halve håret sånn ca. Har langt hår da:-)

Aldri nært hodebunnen, da blir det fett;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...