Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hvor lenge før fødsel begynner kroppen å gjøre seg klar? Har de siste dagene hatt sykt vondt i korsryggen, mye nedpress og mye kynnere, pluss mensmurringer. idag så fikk jeg også vonde stikkinger oppi dåsa. Er snart i uke 32. Har hørt at dette er tegn på modning, men at det kan skje lenge før, men hvor lenge skal jeg gå med dette? Går det over etterhvert? Ødelegger mye nattesøvn, tar sykt mye energi av meg osv. Anonym poster: 1e3825eb7ad5cc47a08baa3806491cfe
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Min erfaring fra sist er at når først disse modningstegnene kommer så forsvinner de ikke før ungen er ute...... Får håpe det ikke stemmer for din del da siden du blir sliten av dem. For min del ble det ikke slitsomt før like før termin :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Min erfaring fra sist er at når først disse modningstegnene kommer så forsvinner de ikke før ungen er ute...... Får håpe det ikke stemmer for din del da siden du blir sliten av dem. For min del ble det ikke slitsomt før like før termin :-) Når de står på så blir jeg sliten og siden det går utover søvnen så bidrar det også til at jeg blir sliten dessverre pluss har ett til barn som trenger oppmerksomhet så kan ikke bare sove når jeg vil Så dette er modningstegn da? Dette er andre barnet mitt men første ble tatt med ks så hadde det ikke slik og kan ikke huske jeg opplevde disse tingene. Men nå har jeg glemt bort mye av sv.skapet sist da Har også hørt at kynnere blir sterkere jo flere barn man har. Anonym poster: 1e3825eb7ad5cc47a08baa3806491cfe
Madolyn Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Med førstemann hadde jeg ingen modningstegn før vannet plutselig gikk på natta 11 dager før termin. Med nr 2 fikk jeg mye kynnere fra uke 18 og mye nedpress og mensenmurringer fra uke 22-23. Ble 50 % sm med veldig god effekt og nå i uke 31 har jeg nesten ingen modningstegn mer.. Veldig glad i modningstegn jeg da, var helt grusomt vondt å gå i styrtfødsel med nr 1 fullstendig umoden. Vil heller ha en mnd eller 3 med modning etterfulgt av en enkel fødsel.
2,5barn+1engel Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg var fult moden og ca 1 cm åpning fra uke 30/31 og frøkna kom 35+5. Var innlagt uke 32-34 for legen var redd for tidlig fødsel. Men fikk være hjemme igjen nesten 2 uker før frøkna kom ..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Kroppen forbereder seg jo til fødsel hele svangerskapet... Men å være moden og modnes " der nede" kan være alt fra noen timer /rett før fødsel til flere uker/mnd. Anonym poster: 00242b169e84a55bf6e95a299c229670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå