Gå til innhold

Flokehår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har det verste flokehåret! Får nesten aldri greid det helt ut og de få gangene jeg gjør det er de tilbake dagen etter. Balsam hjelper ikke. Vil nådig måtte klippe av henne det fine rødlige håret :( Noen som vet råd?

Anonym poster: b4753305a28d92b22603ea2140293f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjoep en Tangle Teezer boerste! Den vil riktignok ikke holde flokene unna, men den gjoer det i det minste lett som en lek aa gre dem ut :)

Skrevet

Balsamspray har vi ikke prøvd. Hvor får en kjøpt det til barn? Teezer har vi.. Begynner å likne rastahår.. HI

Skrevet

Har noe av det samme problemet selv. Kan anbefale tangle teezer på det varmeste. Kjøp på ebay, der er de råbillige. Hårkur med mandelekstrakt er det også hjelp i.

Skrevet

Datteren min har det verste flokehåret! Får nesten aldri greid det helt ut og de få gangene jeg gjør det er de tilbake dagen etter. Balsam hjelper ikke. Vil nådig måtte klippe av henne det fine rødlige håret :( Noen som vet råd?

Hvor gammel er hun? Og hvor langt hår har hun? (Spør mest fordi jeg er nysgjerrig tror jeg. Hehe.. Rådene mine blir de samme;)

Flett håret hennes om kvelden/natta, bruk balsamspray for å gre ut, og for all del ikke dropp balsamen:)

Skrevet

Vi har samme problemet. Har prøvd ALT av børster, balsamer,oljer, sprayer, kurer... Eneste som har hjulpet LITT er en balsam som ikke produseres mer. Beste råd jeg kan gi er å holde håret fuktig med olje og å vaske og børste håret så ofte som mulig.

Anonym poster: 361377cef44296c5a9427551d3616e12

Skrevet

Hvis håret er veldig slitt kan det også gjøre at det blir mer floker, så det kan hende det er lurt og hvertfall klippe av litt av tuppene av håret.

Anonym poster: 646588bb42e6a719593f65b710d47761

Skrevet

Bruker natusan balsamspray når det blir for ille. Kjøpte den på vanlig butikk.

Er hun gammel nok til vanlig shampoo og balsam vil jeg anbefale argan oil produkter og etterbehandle med olje. Gjør det på mitt eget hår som vanligvis er brusete og elektrisk nå på vinteren! Er en drøm å gre ut og får fin glans :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...