Gå til innhold

Skuffet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en D på en eksamen, målet har vært å aldri få noe under C og har greid meg fint til nå. Så irriterende, dette var en kjemieksamen og jeg _vet_ at jeg har 70% av oppgavene _helt_ rett, burde ikke det tilsvare en C?

Anonym poster: f2f2ab697ae7f22147b752bddf2639da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo klage på resultatet hvis du er sikker.... ellers så kan du vel melde deg opp til konteekssamen og forbedre karakteren

Skrevet

Ble alle spørsmålene vektet like mye? Om noen spørsmål vektes mer og du svarer feil så trekker det mye ned på karakteren

Anonym poster: 0e7ac80f97411c2676628dfcba02592c

Skrevet

Ble alle spørsmålene vektet like mye? Om noen spørsmål vektes mer og du svarer feil så trekker det mye ned på karakteren

Anonym poster: 0e7ac80f97411c2676628dfcba02592c

Alle spørmål vektes like mye og jeg vet at jeg har 70% rett siden fasit har blitt lagt ut. Har i tillegg noen oppgaver med følgefeil, men vet ikke om disse oppgavene poenggis. Syns sensuren var i overkant streng :(

Hi

Anonym poster: f2f2ab697ae7f22147b752bddf2639da

Skrevet

Er vel høyst sannsynlig normalfordelt? Få en begrunnelse i alle fall og er du ikke enig kan du klage. Lykke til :-)

Anonym poster: 182d2409f9bafde7b2f4fc2ee074f928

Skrevet

70 % pleier normalt å være en C. Noen typer feil kan likevel føre til at den karakterer ikke kan gis, men hvis du føler deg sikker på at det ikke er noen slike skader det ikke å klage(en klage i seg selv er ikke grunn til å sette ned og klagesensor får ikke vite hvilken karakter som er gitt første gang). Det går også an å snakke med foreleser og be om en begrunnelse. Jeg har noen ganger blitt bedt om å gi begrunnelse, og jeg har alltid kunne finne fram til vurderingen og begrunnet karakteren jeg har gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...