Gå til innhold

Kjoletips til min 30-årsdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal feire 30-årsdag snart, og ønsker selvsagt å se smashing ut. Da trenger jeg en ny kjole (og mye annet, men det skal vi ikke ta her :P)

 

Noen som har forslag til en fin kjole? Den kan godt være ganske pyntet, men ikke så lang. Omtrent til knærne. Jeg har fortsatt stor mage etter svangerskapene, så den må skjule litt og ikke være inntilsittende. Jeg bruker str.44.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvilken kjole du bør kjøpe, men kjøp skikkelig shape undertøy uansett.

 

Anonym poster: 36dbcc39f1e250819ddfc660aa747304

Skrevet

Takk for svar. Dessverre var ingen av disse min stil...

 

Hva mener du med skikkelig shape undertøy? Hva er best? Jeg har pleid å bruke strømpebukse med medium hold-in fra Lindex, men er på jakt etter noe bedre. Gjerne en kort kjole. Prøvde sånn singlet på Lindex, men den bare rullet seg opp (lekkert!).

 

HI

Skrevet

Takk for svar. Dessverre var ingen av disse min stil...

 

Hva mener du med skikkelig shape undertøy? Hva er best? Jeg har pleid å bruke strømpebukse med medium hold-in fra Lindex, men er på jakt etter noe bedre. Gjerne en kort kjole. Prøvde sånn singlet på Lindex, men den bare rullet seg opp (lekkert!).

 

HI

 

Prøv en body... Da slipper du noe som ruller seg opp. Dessuten kan du da ta strømpebuksen under, så viser ikke kanten så godt. Jeg har en fra Triumph, men ser de selger på de fleste butikker med undertøy nå :)

 

Anonym poster: 0924eb4ed71ba19aaabc6278e6254636

Skrevet

Takk for svar. Dessverre var ingen av disse min stil...

 

Hva mener du med skikkelig shape undertøy? Hva er best? Jeg har pleid å bruke strømpebukse med medium hold-in fra Lindex, men er på jakt etter noe bedre. Gjerne en kort kjole. Prøvde sånn singlet på Lindex, men den bare rullet seg opp (lekkert!).

 

HI

 

Prøv en body... Da slipper du noe som ruller seg opp. Dessuten kan du da ta strømpebuksen under, så viser ikke kanten så godt. Jeg har en fra Triumph, men ser de selger på de fleste butikker med undertøy nå :)

 

Anonym poster: 0924eb4ed71ba19aaabc6278e6254636

 

Hvordan går man på do med dette da? Ser for meg at det blir fryktelig styr sent på kvelden på fest :P Derfor tenkte jeg på minikjole.

Gjest overlord
Skrevet

Jeg skal feire 30-årsdag snart, og ønsker selvsagt å se smashing ut. Da trenger jeg en ny kjole (og mye annet, men det skal vi ikke ta her :P)

 

Noen som har forslag til en fin kjole? Den kan godt være ganske pyntet, men ikke så lang. Omtrent til knærne. Jeg har fortsatt stor mage etter svangerskapene, så den må skjule litt og ikke være inntilsittende. Jeg bruker str.44.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/chase-dress-917362-27/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/vila-479/buying-dress-212049-14/

http://www.ellos.no/ellos-sara-kelly/kjole/372182?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&rcnt=100&Nao=49

http://www.ellos.no/ellos-sara-kelly/kjole/372182?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&rcnt=100&Nao=49

http://www.ellos.no/ellos-sara-kelly/kjole/372182?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&rcnt=100&Nao=49

http://www.ellos.no/taillissime/kjole/403837?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&Nao=288&rcnt=100

http://www.ellos.no/daxon/kjole/362592?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&Nao=308&rcnt=100

 

Anonym poster: ba9169aebaa3b0ae7cb601575dc66420

Skrevet

GGI skrev 28 februar 2013 - 21:24:

Jeg skal feire 30-årsdag snart, og ønsker selvsagt å se smashing ut. Da trenger jeg en ny kjole (og mye annet, men det skal vi ikke ta her )

 

Noen som har forslag til en fin kjole? Den kan godt være ganske pyntet, men ikke så lang. Omtrent til knærne. Jeg har fortsatt stor mage etter svangerskapene, så den må skjule litt og ikke være inntilsittende. Jeg bruker str.44.

http://nelly.com/no/...ress-917362-27/

 

http://nelly.com/no/...ress-212049-14/

 

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

 

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

 

http://www.ellos.no/...ao=288&rcnt=100

 

http://www.ellos.no/...ao=308&rcnt=100

 

Anonym poster: ba9169aebaa3b0ae7cb601575dc66420

 

 

Anonym poster: ba9169aebaa3b0ae7cb601575dc66420

Skrevet

GGI skrev 28 februar 2013 - 21:24:

Jeg skal feire 30-årsdag snart, og ønsker selvsagt å se smashing ut. Da trenger jeg en ny kjole (og mye annet, men det skal vi ikke ta her )

 

Noen som har forslag til en fin kjole? Den kan godt være ganske pyntet, men ikke så lang. Omtrent til knærne. Jeg har fortsatt stor mage etter svangerskapene, så den må skjule litt og ikke være inntilsittende. Jeg bruker str.44.

http://nelly.com/no/...ress-917362-27/

 

http://nelly.com/no/...ress-212049-14/

 

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

 

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=49

 

http://www.ellos.no/...ao=288&rcnt=100

 

http://www.ellos.no/...ao=308&rcnt=100

 

Anonym poster: ba9169aebaa3b0ae7cb601575dc66420

 

 

Anonym poster: ba9169aebaa3b0ae7cb601575dc66420

 

Jeg får ikke linkene til å virke. Bare meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...