Gjest Julia1984 Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Gutten min på 2,5 år har høy feber på 7 dagen!! I helgen var vi på legevakta, de tok prøver men fant ingen ting. De sa at streptokokker kan komme senere. Vel, onsdag var feberen oppe i 40,6 og vi dro til fastlegen. Han lyttet på han, tok crp og prøvde på halsprøve, men gutten min bare brakk seg så noen halsprøve tok han aldri. Han hoster og hoster så han brekker seg. I kveld før han sovnet av utmattelse i armene mine var feberen på 39,8. Fått paracet. Han spiser ingenting, heldigvis drikker han masse vann. Hva skal jeg gjøre? Lege igjen i morgen? Synes det er mye med høy feber i 7 dager
Gjest SHOC Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Hadde uten tvil dratt til lege igjen.
Gjest yrild Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Hadde helt klart dratt til legen igjen.
Gjest Julia1984 Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Ja, ringer i morgen tidlig. Ble litt irritert på legen som ga opp halsprøve så raskt. Han hadde streptokokker for 5 uker siden, samme symptomer. Storebror hadde flere streptokokk infeksjoner etter hverandre før mandlene ble tatt (hadde annen fastlege). Virker ikke som legen er så veldig interessert i å høre vår historie og at vi kjenner igjen symptomene.
Gjest Julia1984 Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Ja, ringer i morgen tidlig. Ble litt irritert på legen som ga opp halsprøve så raskt. Han hadde streptokokker for 5 uker siden, samme symptomer. Storebror hadde flere streptokokk infeksjoner etter hverandre før mandlene ble tatt (hadde annen fastlege). Virker ikke som legen er så veldig interessert i å høre vår historie og at vi kjenner igjen symptomene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå