Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Noen med erfaringer? Gjerne i nærheten av Risløkka. Anonym poster: c9d218b0957f00b1bec856b106ed6297
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Veldig fornøyd med Sisiktoppen bhg. Styr unna Linderud gård bhg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Vi flyttet fra Risløkka for et år siden -ut av byen! En av grunnene var bhg-problemene. Det eneste tilbudet vi fikk var Utforskeren på Bredtvedt. Vi prøvde et par dager der, men det var så horribelt at vi ikke kunne ha ungen vår der. :-( Vi fikk etter mye egeninnsats plass på Grefsen, og der var det supert. Bare noe forbanna skit å sitte fram og tilbake i kø på ring 3. Jeg tror den i Oreliveien er bra, husker ikke navnet. Men mener å huske den var fra 2 eller 3 år. Vi fikk uansett ikke plass. Lykke til! Jeg har dessverre så enormt dårlig erfaring med Bjerke bydel. Helsestasjonen blant annet. Laaaang historie. Men håper det ordner seg for deg. :-) Anonym poster: 2e90ad54d6d3fd6abcffff484261a251
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Uff da! Vurderer nemlig å kjøpe hus på Risløkka. Er ikke det et koselig sted? Fra før har vi bhg i nærheten av Storo. Kanskje det ikke er noen vits å bytte da? HI Anonym poster: ccab0d3abcb4d4a28bae7ae758967b17
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Risløkka er et veldig koselig sted. Har vokst opp i nærheten, og bodd der så og si hele mitt liv. Har hatt en utrolig fin barndom. Vi bor fremdeles rett ved med barn, og har godt inntrykk av flere av barnehagene her. Økernly (?) barnehage er helt ny, og ser veldig fin ut. Refstad barnehage er også veldig bra. Anonym poster: c6105d0fb0b2af236366d437a7188103
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Jo, området er forsåvidt koselig. Det er en oase. Vi har bare hatt veldig dårlig erfaring med alt fra bydelen. Godt mulig vi har vært uheldige. Området var koselig i seg selv. Anonym lenger over her. Anonym poster: 2e90ad54d6d3fd6abcffff484261a251
Amazona Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Basebarnehagene Bjerkedalen bhg og Brobekk bhg er veldig bra begge to. De jeg kjenner som har barn der, er superfornøyde. Sisiktoppen skal være OK, men jeg tror nok jeg ville rangert Bjerkedalen og Brobekk høyere (ut fra det jeg hører). Barnas barnehage avd Lunden har også et greit rykte. Sønnen vår fikk ikke plass i noen av disse, så det ble en familiebarnehage i nærheten, Veksthusfløtten familiebarnehage. Han stortrives der og vi elsker barnehagen, den er helt perfekt for småttiser mellom 1 og 3 år, med stabile, trygge rammer og flinke ansatte Det er nok et stykke fra Risløkka (ligger på Øvre Lunden), men det er i hvert fall et stalltips dersom du ikke får plass i de kommunale.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Mine barn gikk på Bredtvedt barnehage da vi bodde i Oslo. De trivdes kjempegodt der. Det var superkoselige ansatte (særlig på småbarn) og stabilt personale. Jeg følte ungene hadde det veldig bra der. Dette er den gamle barnehagen, ikke Utforskeren som ligger like ved. Anonym poster: 22b9015a7581f9a1fd5181418f4ac538
alexx Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Jeg har hatt barn i Brobekk bhg, var superfornøyd! Kjempe fin barnehage med stabile voksne! vi begynte der da den var helt ny. Jeg har bare godt å si om den barnehagen, og de ansatte! vet mange av de samme er der ennå, mitt barn begynte på skolen i 2009, og gikk der helt til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå