Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Fødte nettopp min 3 sønn, og pappan ønsker matheo og jeg mathias, jeg liker ikke matheo,men han liker mathias,så ser ikke problemet at han er så uenig i mathias da,skjønner dere? hva hadde dere selv valgt? brødrene heter lucas og sebastian Anonym poster: 29aebc8b0bca47bb47d63c295a0d5dc4
Bustetroll Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg ville valgt matheo. Men hva med å stryke dem begge, og finne noe dere begge liker? Endret 28. februar 2013 av Skeptisimo
Februargullet2013 Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Mathias Mye finere enn Matheo,selvom Matheo er nydelig også,selvom jeg kanskje er litt enig med henne over, kanskje velge et navn dere begge ønsker og liker
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Ville gått for et annet navn. William eller Tobias da? De liker jeg godt, ikke at det er relevant da Anonym poster: b9856d7dc70e71986f186fe61c6f796b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Fødte nettopp min 3 sønn, og pappan ønsker matheo og jeg mathias, jeg liker ikke matheo,men han liker mathias,så ser ikke problemet at han er så uenig i mathias da,skjønner dere? hva hadde dere selv valgt? brødrene heter lucas og sebastian Anonym poster: 29aebc8b0bca47bb47d63c295a0d5dc4 "Alle" heter Mathias i dag, er så ekstremt oppbrukt det navnet. Hadde valgt Matheo eller et helt annet navn. Hva med: Ferdinand Jonathan William Mattis Theodor Anonym poster: c845dcf08b7d43d15ebaf9e6ee4ee4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå