Gå til innhold

Hva ville dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte nettopp min 3 sønn, og pappan ønsker matheo og jeg mathias, jeg liker ikke matheo,men han liker mathias,så ser ikke problemet at han er så uenig i mathias da,skjønner dere? hva hadde dere selv valgt? brødrene heter lucas og sebastian

 

Anonym poster: 29aebc8b0bca47bb47d63c295a0d5dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville valgt matheo.

 

Men hva med å stryke dem begge, og finne noe dere begge liker?

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Mathias :) Mye finere enn Matheo,selvom Matheo er nydelig også,selvom jeg kanskje er litt enig med henne over, kanskje velge et navn dere begge ønsker og liker ;)

Skrevet

Ville gått for et annet navn. William eller Tobias da? De liker jeg godt, ikke at det er relevant da :)

 

Anonym poster: b9856d7dc70e71986f186fe61c6f796b

Skrevet

Fødte nettopp min 3 sønn, og pappan ønsker matheo og jeg mathias, jeg liker ikke matheo,men han liker mathias,så ser ikke problemet at han er så uenig i mathias da,skjønner dere? hva hadde dere selv valgt? brødrene heter lucas og sebastian

 

Anonym poster: 29aebc8b0bca47bb47d63c295a0d5dc4

"Alle" heter Mathias i dag, er så ekstremt oppbrukt det navnet.

Hadde valgt Matheo eller et helt annet navn.

 

Hva med:

Ferdinand

Jonathan

William

Mattis

Theodor

 

Anonym poster: c845dcf08b7d43d15ebaf9e6ee4ee4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...