Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk MMS fra ukjent nr om en samtale samboeren min har hatt på fb. Sto at han skulle gjerne møtt henne, hun skrev han kunne kommet på kaffe. Han skrev da at de kunne heller gjort noe annet haha. Hva skal jeg tro?

 

Anonym poster: 7c93690849f37840798ba8e14efb2a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tro noe før du har snakket med din samboer om dette.

 

Anonym poster: 1546ae0a847e3f4f744543e4ce5808d0

Skrevet

Neida, skal ikke det. Tror ikke jeg vil nevne dette for han egentlig.

 

Anonym poster: 847fe7332772365752447779b76df2fd

Skrevet

Det må vel være elskerinnen som har sendt dette til deg? Det er vel ingen andre som kan ta bilde av deres private samtale?

 

 

 

Anonym poster: b52cd93902d5054b15050b0a93d5c792

Skrevet

Det må vel være elskerinnen som har sendt dette til deg? Det er vel ingen andre som kan ta bilde av deres private samtale?

 

 

 

Anonym poster: b52cd93902d5054b15050b0a93d5c792

vet ikke hvem som har sendt det, tlf nr er ikke registrert....

 

Anonym poster: 847fe7332772365752447779b76df2fd

Skrevet

Jeg hadde vist dette til han, men jeg lever i troa om at vi ikke har noen hemmeligheter for hverandre, og livet mitt blir så slitsomt hvis jeg brenner inne med følelser at jeg alltid må snakke. Jeg hadde nok spurt hvorfor han tror noen hadde sendt meg dette. Skulle dette være begynnende utroskap kunne jo det at du viser dette gjøre at han tenkte seg om en gang til før han gikk videre, men jeg for min del hadde trodd at dette var morsomt fordi det kunne se ut som utroskap.

 

Anonym poster: 7815f41dff4726c85fff72f041ade9ae

Skrevet

Hadde ringt personen med en gang og spurt hva hun/han drev med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...