Gjest Kira bjeffer Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg blir så inni helvete forbannet på all den hundemøkken som ligger til pynt langs (og midt i!) veien for tiden. Da jeg var ute på tur med bikkja i dag lå de med sånn ti meters mellomrom. Det er skikkelig kvalmt, og du må virkelig følge med for å ikke tråkke midt oppi dem. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke kan plukke opp dritten etter sine egne hunder. Hvor vanskelig er det egentlig? De idiotene gir oss andre hundeeiere et dårlig rykte, og jeg skulle gjerne hivd møkka etter dem hvis jeg fikk anledning til det.
Bustetroll Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Enig! En ting er hvis det er langt inne i et kratt i skogen (da kan jeg la være selv, selv om jeg vet jeg burde) men i veikanten og midt i veien burde det være en selvfølge at man plukker
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Det er en selvfølge for oss, i alle fall, å plukke opp bikkjemøkka. Vanvittig irriterende at så mange bokstavelig talt driter i den lille, men akk, så utrolig viktige jobben.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Godt å se at det ikke bare er jeg som blir litt oppgitt. Dagens utblåsning
kosemamma<3 Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Helt enig! Særlig irritert over det i det siste når det har vært så masse is ute! Og så trilla jeg vogna oppi en her om dagen. Grrr!
lioness* Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Vondt i ryggen, vondt i vilja. Oftest det siste ville jeg tippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå