Gå til innhold

Hvem legger barna, du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sant ingen av oss jobber på kvelden eller er syk, så legger vi dem sammen.

Tar en unge hver og bytter på annenhver dag :)

Anonym poster: 8aa4d90aa31741e2337afde3b20d9955

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg steller 2,5 åringen, ofte dusjer vi sammen, og så er det kosestund i sofaen, og da er jeg å foretrekke...vet ikke hvorfor, barnets valg. Så bærer pappaen ham i seng, de tar en runde og sier god natt til leiligheten. Vi er begge med på soverommet og sier god natt. Og så veksler vi på å gå inn hvis/når han roper/sutrer. Hvis han er veldig urolig og blir lei seg, gjør det ofte susen at pappaen går inn og prater og trøster. Der har han et eget håndlag ;)

Skrevet

Jeg gjør det ca 99% av tiden. :) Synes det er koselig.

Skrevet

Normalt bytter vi på.

Nå legger enten mannen, eller vi legger begge to. Jeg har et tøft svangerskap så kan knapt nok gjøre mer enn å sitte i sofaen så da faller veldig mange oppgaver på samboeren dessverre...

Skrevet

Er vi begge hjemme så gjør gjerne jeg det. Jeg syns det er så innmari kos :) :)

Skrevet

Jeg jobber to kvelder i uka og da legger mannen begge. Når vi begge er hjemme tar vi et barn hver. Så mannen legger barna mest av praktiske grunner.

Elsker jobben min og akkurat dette er det eneste minuset. Jeg koser meg sånn med barna og leggerutinene...

Skrevet

Vi bytter på. Ene kvelden legger jeg midterste og han de to andre og neste kveld er det omvendt.. Når en av oss er borte, legger den andre alle 3:)

Skrevet

Begge legger, like mye.

Anonym poster: 07dc676f9d1c181f7a7df056c55f78be

Skrevet

Vil tippe 50/50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...