Gå til innhold

Inspirert! Er disse muslimene sære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i innlegget " er alle humanetikere så sære" at når vi giftet oss for 1,5 år siden var det noen venner av mannen som "nektet" komme i kirken. Dette pga at de er muslimer. JEG syns ikke de var sære, det gjorde heller ikke mannen min. Vi tenkte heller at vi har heldige siden de kom til middag og festen etterpå.

Blir det virkelig sett på som sært?

Anonym poster: 9f0c791861a418ec3a2cf5aa55e13433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke kunne gå inn i et gudshus for å være med på en vielse synes jeg er sært, ja.

Anonym poster: e532657ea0458194e2e6e41523244a82

Skrevet

Jeg syntes de fleste troende muslimer er sære jeg. For en religion sier jeg bare. Ser jo hva den gjør med folk.. uff

Anonym poster: e324e61a6b8ac9ef4fc12de22b3e755a

Skrevet

Ja, jeg synes det er både sært og uhøflig av både muslimer, humanetikere og hvem nå andre som skulle føle seg besudlet av å gå inn i en kirke for å se sine venner bli viet.

Anonym poster: e1f06cca58621fc7df144417bf947910

Skrevet

Hvorfor var dere "heldige" for at de kom i middagen?

Jeg synes det er rart at de ikke kan være med under en vielse ja.

Vi vil jo at nordmenn skal være interresert i å besøke en moske

Anonym poster: a228b6c21bb104d3ba7a6a24fab3504b

Gjest skogskaninen
Skrevet

Ja, dette synes jeg er veeeeldig sært!!!!

Jeg er selv gift med en muslim. Han ble fra han var liten lært at kirken også er guds hus, og faren hans, som er praktiserende muslim, ber i kirke dersom det ikke er noen moske i nærheten.

Og når det gjelder kirkebryllup er det verdens mest selvfølgelige ting at muslimer går i kirken når en kristen venn eller nabo gifter seg. Selv moskeledere går dit.

Jeg har bodd mange år i midtøsten og kan fortelle at mange muslimer der også er veldig glade i jul selv om det er en kristen tradisjon. Noen pynter til og med med juletre. Den vanlige muslimen i gata er ikke slik som mange nordmenn virker å tro. (Og det er ikke så rart når man ser på mange muslimers oppførsel i Norge, samt det som kommer ut i Norske medier om midtøsten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...